Skip to main content

We kunnen de eroktiek zenders wel bekijken, maar het beeldformaat klop niet. Lijkt wel als of we de helft zien.

Hoi @Pndd, welkom! Is het beeldformaat nog steeds niet goed, of heeft het zich inmiddels hersteld? Als het nog niet goed is, op welke zender(s) ervaar je dit?


Nog niet goed.

651, 652


Kun je eens een foto maken? Geen idee. Hier gekeken en die zijn prima 16:9 HD.

En hoe zijn andere zenders dan? Alle zenders bij kpn zijn 16:9 HD. Via de losse decoder ziet je tv het verschil niet. Dan zouden alle zenders niet juist moeten zijn.


Kun je eens een foto maken?

@PeterG 

Dat kan wel eens een pikante foto worden……

 


Oeps:hugging: , inderdaad, @Noordzee . Laten we zeggen kwestie van timing. Je kan ook eerst het beeld stil zetten op een 'goed’ moment voor de foto.


Je hebt niet verder gereageerd, Pndd. Dan ga ik ervan uit dat het inmiddels toch weer in orde is. Mocht dat alsnog  niet zo zijn, dan horen we het graag.


Nee, niks veranderd. Misschien hoort het wel zo. Had nog een andere tv geprobeerd. Maar zelfde rare beeld.


Hmmm, zie je dan toch kans om een foto te plaatsen van hoe het beeld eruitziet bij je? Want als ik hier controleer zie ik niks geks. Probeer dan een foto te maken op een moment dat het beeld wat onschuldig is :)


Dat wordt kiezen: de bovenste helft of de onderste helft... 🤪


Er staat niet echt een antwoord hier en ik ervaar hetzelfde probleem.

Als bijv. twee vrouwen vrijen zie ik alleen hun hoofden en daar waar de actie gebeurt is a.h.w.`onder´ het scherm.

 

Heel vreemd


Bij Erotiek boetiek en pure babes kan dat wel eens kloppen. Die zijn basispakket en daardoor wel 'netjes'. @Beetje22 .


Goed antwoord :D