Skip to main content

Dit gedaan  maar lukt niet, heb het pluspakket,  maar als ik ze activeer en bevestig  gebeurt er nog niets

 

Admin: eigen topic aangemaakt voor je bericht, afgesplitst van deze

Beste @Exsis, welkom op het Forum, deze zenders zijn er wel degelijk, alleen worden deze zenders "standaard" verborgen. Om ze te kunnen zien kun je dit activeren op het volgende manier: 

menu > zenders verbergen > je pincode intoetsen en links onderin zie je "Erotiek zenders" staan: 

Daarna haal je de "X" weg met de OK-toets, en dan naar "bewaar instellingen." En nu zijn de Erotiek zenders actief. Weet je zo voldoende?


Heb ik gedaan  doen ze nog niets als ik pag. 653 indruk krijg ik radio

 


Haal de kruisjes weg. Selecteer Bewaar instellingen en druk dan op de OK-knop.

:arrow_right: Gebruik je ook nog een eigen favorietenlijst? Voeg ze daar dan OOK aan toe!


Pfff  na tig keer proberen , oplossing was simpel  even stekker eruit opnieuw opstarten,  klaar.....  alles doet t 💪


Hoi @Exsis, als je bepaalde zenders wilt kijken en het lukt niet is dat natuurlijk vervelend. Meestal kunnen die weer zichtbaar gemaakt worden op de manier die Dennis beschrijft, in dit geval had je er zo te zien ook een herstart voor nodig. Gelukkig kan je ze nu allemaal weer kijken. Veel kijkplezier!