Skip to main content

na bijna een jaar niet gebruikt de setupbox weer geactiveerd.

na een melding van software update alleen nog error 36 in beeld bij het 2e laad-blokje

De 2 extra boxen zijn wel blijven werken. Omruilen met een werkende verbinding geeft geen verandering

Alle opties gemeld in eerdere 36-error meldingen in het forum geprobeerd, zoals de software verwijderen of terugzetten naar fabriekinstelling.  Ik denk dat net als andere gebruikers met het probleem van een oude bootloader mijn box omgeruild moet worden

Door het lange onbruik heeft deze box essentiële updates gemist. Waaronder de overgang naar het nieuwe tv platform.

Hij probeert zich aan te melden op het oude, het enige dat ie 'kent’, maar dat is inmiddels uitgeschakeld.

Deze box gaat niet meer werken. En dient omgeruild.

Je kunt hiervoor bellen, maar ook wachten op een kpn moderator hier (vul dan je profiel wel even in voor je gegevens. Zet bij pers. opm. het serienummer van deze ontvanger.)

Tel. KPN 0800-0402 (€ 0 )

Ma-vr 8 tot 20 uur
Za. tot 17 uur.
Zo. gesloten

Toch zonde om gewoon niet te gebruiken. Je betaalt wel € 5 per maand voor een ontvanger. Na 12 maanden toch 60 euro door het putje.


Hallo @Droopy Welkom hier op het KPN Forum! Peter heeft al keurig uitgelegd, zie ik! Is het inmiddels gelukt om de ontvanger om te ruilen? 


nee, nog niet verder gereageerd.  Ik moet nog bellen.