Skip to main content

Heb sinds 2 weken KPN. En krijg heel vaak error code 137 of error code 21 op mijn samsung TV. Maakt niet uit welke app ik kijk, dit gebeurt bij HBO of Viaplay. Gister ben ik er de hele avond mee bezig geweest, stekker eruit halen, modum opnieuw opstarten, kabels vervangen. En dan nog komt het terug. Mega irritant. Deze problemen nooit gehad bij mijn vorige provider. KPN helpdesk wist het ook niet.

Wie kan mij voorzien van een oplossing?

 

Heb sinds 2 weken KPN. En krijg heel vaak error code 137 of error code 21 op mijn samsung TV. Maakt niet uit welke app ik kijk, dit gebeurt bij HBO of Viaplay. Gister ben ik er de hele avond mee bezig geweest, stekker eruit halen, modum opnieuw opstarten, kabels vervangen. En dan nog komt het terug. Mega irritant. Deze problemen nooit gehad bij mijn vorige provider. KPN helpdesk wist het ook niet.

Wie kan mij voorzien van een oplossing?

 

 

Dit ligt niet aan KPN, maar aan de Samsung tv.

 

Hoe is deze verbonden met de Experiabox? (KPN router)

 

Beste is met een vaste UTP kabel (Excperiabox naar de tv).

Wifi kan natuurlijk ook, heb je dan wel de juiste WIFI gegevens ingegeven?

De oude werken natuurlijk niet meer, op je tv. 

 

Ik kan het via de Samsung site niet vinden, misschien moet je Samsung bellen?


Een reset van de tv kan als laatste redmiddel, maar het opnieuw invoeren van de verbinding-gegevens zoals je huidige wifi en het wachtwoord daar van, zal het probleem zeer waarschijnlijk oplossen. Ik vermoed dat jouw tv op de wifi zit?
Via de afstandsbediening van de Samsung kies je voor de instellingen (home knop denk ik) en daar zoek je netwerk of wifi en wis dit en of wijzig dit. @PelleZ 


Dank voor je reactie,

Zit met de TV nu op wifi en ik kan alle apps gebruiken maar na verloop van tijd krijg ik melding error code 137.  Zal de tv met UTP kabel verbinden, kijken of dat beter werkt.

Maar blijf het raar vinden dat nu ik over gestapt ben er problemen mee krijg op mijn samsung TV.


Dank voor je reactie,

Zit met de TV nu op wifi en ik kan alle apps gebruiken maar na verloop van tijd krijg ik melding error code 137.  Zal de tv met UTP kabel verbinden, kijken of dat beter werkt.

Maar blijf het raar vinden dat nu ik over gestapt ben er problemen mee krijg op mijn samsung TV.

Met een utp kabel werkt sowieso het beste. Dat het volgens jou soms niet goed werkt kan te maken hebben met oude wifi gegevens, vandaar de tip dit te verwijderen en opnieuw in te voeren en checken of dit beter werkt. 


Hoi @PelleZ, welkom op ons forum! Is het nog gelukt HBO en Viaplay weer werkend te krijgen?