Skip to main content

Hoi 

ik ben benieuwd naar ervaringen van mensen die een tv plus kastje hebben aangesloten op een draadloos superwifi 2 punt. Werkt live tv nog naar behoren? En dan ben ik met name benieuwd als de instelling op multicast staat (beste beeldkwaliteit) 

Ik haal zelf nu 70mb op een draadloos superwifi 2 punt en denk erover om tv plus hier op aan te sluiten.

 Graag alleen reactie als je gebruik maakt van deze setup. Ik weet dat bedraad beter is.

Hallo @pietheingrun ik heb twee tv+ waarvan 1 draadloos is aangesloten via superwifi2. Voor de volledigheid is mijn modem een box12 en superwifi2 is draadloos aangesloten op de modem en tv+ is ook draadloos aangesloten.

Video modus is Multicast en beste kwaliteit. Nog goed om te vermelden is dat mijn tv boven een Full HD tv is en geen 4K oled zoals beneden. Die heb ik bedraad aangesloten.

Draadloos aansluiten werkt goed. Ik haal 100Mpbps draadloos via superwifi2. 70 is ook ruim voldoende voor de 14Mbps streams.


@Roy74 ah thx dat wilde ik even weten, dus je ondervindt geen haperingen op de tv boven?


Nee, in het geheel niet. Ik weet dat het onwerkelijk klinkt want er zijn nogal wat mindere ervaringen als je het forum leest. Natuurlijk zijn er nog wel wat verbeteringen mogelijk maar de mensen met klachten melden zich natuurlijk het eerst.

Ik kijk zowel live tv als opnames en ook kijk ik wel eens terug. Gaat draadloos uitstekend. Hooguit af en toe een raar klikje in het geluid als ik van zender wissel. Heb ik onder niet. Maar dat is daarna ook meteen weg.