Wij hebben jarenlang Ziggo internet en tv gehad en zijn sinds 2 weken bij KPN. Wat mij erg tegenvalt is de gids en het terugkijken via de app op bijvoorbeeld een Samsung tablet. Bij Ziggo kon je een serie bij de favorieten zetten. Als je een programma koos in de gids kreeg je daaronder direct "meer afleveringen" daar kan je kiezen uit alle afleveringen, bij series bijvoorbeeld ook uit meerdere seizoenen. Bij KPN kan ik alleen via de gids bij meerdere afleveringen van hetzelfde programma komen. Veel minder afleveringen/beperkt en omslachtiger. En bij Ziggo kon je via het menu direct naar een serie gaan die opgeslagen was en kiezen uit de afleveringen. Hij stond dan ook al op de laatst bekeken aflevering, kon je zo weer door, dat mis ik bij KPN.
2e wat me opvalt is dat als je een programma gaat terugkijken je niet vooruit kan spoelen. Bij Ziggo kan dat onbeperkt heen en weer. Daardoor moet je bij KPN alle reclame meekijken war bij Ziggo niet hoefde. Is hier een oplossing of bepaalde instelling voor?