Skip to main content
Vraag

ESPN 1 blijft sputteren

  • June 24, 2026
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35

TV+ multicast. ESPN 1.

Aan één stuk door aan het sputteren. Zowel via 14 als ook 221.

Verder zijn ESPN 2,3 en 4 momenteel uitsluitend unicast. En niet multicast. Klopt dit?

- - - 

En terwijl ik dit schrijf is ESPN 1 ineens ook alleen unicast. Ik neem dus aan dat de multicast storing (h)erkend is.

24-6; 18:35

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • June 24, 2026

Multicast is terug op ESPN1. Maar niet succesvol. Zelfde gesputter. 

(19:26)


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 24, 2026

Kijk toch fijn en zonder storingen via Digitenne! 


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • June 24, 2026

Hi Peter, ik heb dit al doorgezet naar het TV-team en wacht een reactie af. Hou ons op de hoogte mocht het in de tussentijd weer gaan werken! 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • June 24, 2026

Klopt. Er zijn gelukkig alternatieven. Digitenne kan weer via de ether verstoord worden. Langsrijdende brommers bijvoorbeeld. Hoewel mijn antenne locatie voor de voorkamer daar geen last van heeft.

Ook goed via unicast en de app hoor.

Overigens zie ik dat 14, 221 nu nog steeds hapert. 222, 223 en 224 pakken direct de unicast stream. Maar ook die horen multicast te zijn. 

Ik geef hier alleen maar aan dat ESPN 1 via multicast TV+ DRAMA is. En dat moet hersteld. En waarom zijn 2,3,4 wel op unicast gezet maar espn 1 niet??? Als die stream wel goed is.