Skip to main content
Vraag

ESPN 4k werkt niet meer na update multicast

• September 16, 2026
  • 28 reacties
  • 466 keer bekeken

Toon eerste bericht

28 reacties

• Deelnemer
  • September 26, 2026

​@PeterG Heb het eerst ook zonder scripts geprobeerd, voor alleen internet maakt het niet uit. Heb alleen gemerkt dat indien ik de KPN TV+ box volledig wil gebruiken (zeg multicast streams, etc. en niet alleen de apps waarvoor internet genoeg is) via mijn ASUS GT-AX11000 ik de VLAN4 scripts nodig heb, omdat ik de router niet in de frontend zo kan instellen dat het internet/multicast goed doorkomt bij de TV+ box.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Wessel234 , ik heb het nog even nagevraagd bij een collega. Het lijkt erop dat de multicaststreams bij jou nog niet goed doorkomen. Peter helpt je hier gelukkig al goed bij! 😊

Wellicht heb je ook nog iets aan dit bericht, waarin de configuratie met VLAN 4 wordt besproken: ESPN Compleet nu ook in UHD bij KPN.

Hopelijk helpt dit je verder!

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 28, 2026

Ik heb nu het udm-iptv script gebruikt en het werkt inderdaad weer, dank allen voor het controleren en meedenken. Gok dat de zenders al die tijd dan terug vielen op unicast (Live ipv LiVE?, dat laatste zie ik nu ook). Laden van de zenders gaat ook stuk sneller en ESPN UHD werkt ook weer.