Skip to main content
Beantwoord

ESPN aangevraagd maar ik kan er nog niet naar kijken

• August 20, 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb om 15:00 uur gebeld om een espn abbo aan te vragen . Eerst was ik geen klant maar dat ben ik wel sinds 12 augustus.  , toen moest hij een ticket aan maken of zo iets en zou ik binnen 45 min espn kunnen kijken . Maar nu kan ik nog niet kijken. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi ​@Mariskaboss, soms zijn we vlug hier in de Community, en soms wat minder, afhankelijk van hoe druk het is. In dit geval zijn we er wat minder snel bij: Hoe staat het er intussen voor?

Ik weet dat je - gewoonlijk - vaak al binnen een paar uur naar een zenderpakket kunt kijken, wanneer je iets aanzet. Ik hoop dat het kort na schrijven van je bericht goed gekomen is. Je kunt in andere gevallen ook een belafspraak maken, dat is vaak vlugger. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het je uit komt, en helpt je verder.

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Mariskaboss, soms zijn we vlug hier in de Community, en soms wat minder, afhankelijk van hoe druk het is. In dit geval zijn we er wat minder snel bij: Hoe staat het er intussen voor?

Ik weet dat je - gewoonlijk - vaak al binnen een paar uur naar een zenderpakket kunt kijken, wanneer je iets aanzet. Ik hoop dat het kort na schrijven van je bericht goed gekomen is. Je kunt in andere gevallen ook een belafspraak maken, dat is vaak vlugger. Een van mijn collega's belt je dan terug wanneer het je uit komt, en helpt je verder.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 25, 2025

Hoi

Inmiddels opgelost :)

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Fijn, mooizo ​@Mariskaboss! 😊