Skip to main content

Ik heb vanochtend ESPN aangezet, maar de extra zenders komen niet beschikbaar in de zenderlijst. Ik heb ook het 2e beloofde mailtje van KPN niet gekregen waarin bijzonderheden over ESPN zouden staan. Eerder dit jaar heb ik dit ook al gehad en toen mijn pogingen gestaakt omdat de competitie bijna afgelopen was.

Ik heb alles wat herstart kan worden al herstart (telefonisch samen met een KPN medewerker) maar verder komen we niet.

In een ander topic lees ik dat bij iemand er administratie iets niet goed staat in hun account waardoor de doormelding naar ESPN niet verwerkt wordt. Ik ben bang dat dat in mijn account ook het geval is.

Ik hoop dat iemand hier actie op kan ondernemen, wil graag ESPN kijken ;-)

Vandaag contact gezocht met KPN, zij hebben het uitgezet en weer aan en wederom komt het tweede mailtje niet en dus ook de extra kanalen niet. Kan er a.u.b. iemand die iets verder kan kijken hier eens aandacht aan schenken.


Hi @Sanneke70!

Niet handig dat de zenders niet tevoorschijn komen. 😕 Ik ga dit onderzoeken.

Op de gegevens in je forumprofiel kan ik op dit moment geen abonnement op jouw naam vinden, kloppen de gegevens nog? 
Zo niet, zou je ze aan willen passen en hier een seintje willen geven wanneer je dit gedaan hebt? Dan kan ik aan de slag! 


Bedankt voor de reactie, maar inmiddels heeft kpn webcare dit opgelost dus dit topic kan gesloten worden.