Skip to main content

Na het krijgen van het aanbod van 3 maanden gratis ESPN proberen wij al enige dagen dit aan te zetten via de app en website. We krijgen steeds de melding dat er een technisch probleem is. Weet iemand wat we hieraan kunnen doen/hoe we het wel in werking kunnen krijgen?

Welkom bij ons op het forum @Monica12, gisterochtend was er een verstoring waardoor deze melding kon komen inderdaad. In de loop van de ochtend werd die opgelost, maar later had jij die melding dus nog steeds? En is dat zowel in de app als op de MijnKPN site? Ik ben ook benieuwd wat er gebeurt als je op de tv-ontvanger zelf kijkt of het zenderpakket toe te voegen, krijg je daar ook een foutmelding of is het daar wel mogelijk?


Hoi Jasper, het was inderdaad op de app en op de site. Helaas zie ik nu dat de optie van drie maanden gratis niet meer beschikbaar is dus ik ga het niet meer proberen op de tv-ontvanger.


Dat kan ik me voorstellen inderdaad, het aanzetten schiet z'n doel dan voorbij. Wel ben ik nog benieuwd naar die foutmelding, want die hoor je natuurlijk niet te krijgen. Is die er nog steeds? En wanneer komt die precies, is dat al voor het inloggen, na het invoeren van je gegevens of op een ander moment?


De foutmelding kreeg ik als ik de keuze wilde bevestigen (dat het maandbedrag voortaan ... werd), dus nadat ik voor ESPN gekozen had. Ik weet niet of die nu ook nog komt aangezien in ESPN niet aan wil zetten als de aanbieding niet meer geldt.


Dat snap ik @Monica12, het proberen aan te zetten is dan niet meer nodig. Als je jouw forumprofiel volledig invult en hieronder een seintje geeft kan ik voor je kijken of er iets openstaand is, mocht dat het geval zijn weten we dat voor als je een volgende wijziging wilt doen en kunnen we dat misschien voor zijn.


Ik heb het forumprofiel ingevuld


Dank je, daarmee heb ik voor je gekeken en ik zie geen openstaande wijzigingen staan. Dat lijkt de oorzaak dus niet geweest te zijn. Wat het wel was durf ik zo niet te zeggen, laten we bij een volgende wijziging kijken of het dan wel lukt.