Skip to main content

Kunt u espn aanzetten bij ons

Zie bijlagen

Ik heb het al wel 10 keer aangezet ik denk nu is het voor elkaar maar nee mooi op de factuur, ik zeg tegen mijn je kunt mooi feyenoord kijken  hij geloofde mij niet

********

Zie bijlagen

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt, telefoonnummer verborgen i.v.m. privacy

 

 

Welkom bij ons op het forum @klokjeA. Dat het na 10 keer proberen nog niet lukt geeft wel aan dat je een volhouder bent! Heb je dat alleen via de app geprobeerd, of ook via de webversie van MijnKPN? Of via de tv-ontvanger? Mocht het daar ook niet lukken kunnen we met je meedenken, dat kan telefonisch via 0800-0402 en hier via het forum. Telefonisch is het het snelste. Als je wilt dat ik er voor je naar kijk kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven dat je dat hebt gedaan. 


Ik heb het via  mijn kpn gedaan, via de tv ontvanger, maar toen is er 6 euro gefactureerd voor video.

 

Ik zal morgen wel eens bellen

 

Groeten alie klok

 

 

 


Via de ontvanger kan je bij Mijn Pakketten je zenderpakketten beheren, maar je kunt inderdaad ook een losse wedstrijd bestellen. Het klinkt alsof dat laatste nu is gebeurd. Via de telefonische collega's zal het ESPN pakket dan aangezet kunnen worden. Mochten we via deze weg nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.


Maar ik heb het ook via de zenderpaketten aangeklikt, kun je zien aan de bijlage dit ga je betalen 

 

Maar ik bel vandaag anders wel even

Want het was geldig tot 31-10 nu moet ik zeker betalen

 

Groeten a.klok


Als je een actie zag die tot 31-10 liep zal je die inderdaad niet meer kunnen kiezen. Is het telefonisch gelukt om het zenderpakket te activeren?


Ja ik heb gebeld en het is prima geregeld.

Mijn complimenten voor jullie.

 

Heel erg bedankt

 

Groeten alie klok


Helemaal goed, daar lukte het gelukkig wel dus! Veel kijkplezier, en als we nog iets voor je kunnen doen wet je ons te vinden.


Ja nogmaals bedankt met het advies te bellen maar dan verwacht je 10 wachtende voor je, maar niet dus, direct contact heel fijn

 

Groeten alue kloj