Skip to main content

Ik heb dat pakket van ESPNal 3 keer uitgezet en krijg net een factuur waar gewoon weer 12.99 op staat.

 

KPN bedankt.

*admin: afgesplitst

 

Ik heb dat pakket van ESPN al 3 keer uitgezet en krijg net een factuur waar gewoon weer 12.99 op staat.

Ook zou ik een melding krijgen voor afloop van de periode in januari niet dus.

Heb al 2x betaald voor iets wat ik niet wil.

Ik ben weg.

 

KPN bedankt.

 

*admin: topic samengevoegd


Goedemiddag @keesje b, welkom op ons forum.
Ik kan me goed voorstellen dat je hier niet op zit te wachten. Je zou een pakket natuurlijk maar 1x uit moeten hoeven zetten. Ik kijk graag even mee of hier iets niet goed gaat. Op welke manier heb je hem opgezegd?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 


Ik heb inmiddels al opgezegd, dus alles staat al in een doos te wachten op retour stikkers die ik zou ontvangen.

Dus mijn profiel bij werken heeft geen zin.

Ik heb heb het eerst een keer via mijn mobiel uitgezet, maar kreeg toch een rekening.

Dacht een foutje mijnerzijds.

Toen via mijn laptop met  het zelfde resultaat.

Terwijl dit begon met een gratis aanbieding, betaal ik nu voor iets ongevraagd.

Maandag 29 maart is mijn signaal over gezet terwijl ik tot 18 april moet betalen, benieuwd hoe dat afloopt.

 

Gr, K.Brugman

abo nr, *******

      Deventer

*admin: privégegevens verborgen


Jammer dat je besloten hebt je abonnement op te zeggen.

Wel drastisch. Dit gebeurt bij Ziggo ook regelmatig met extra zenderpakketten (problemen met activeren en stopzetten) en bij andere providers ook zeker.

Ga je steeds elke provider helemaal opzeggen?


Bedankt voor je toelichting Kees, ik vind het jammer je te zien gaan maar die keuze zal natuurlijk altijd bij jou liggen. Ik zal je feedback in ieder geval doorgeven.
Je hebt doorgaans een maand opzegtermijn, dus betaalt een maand nadat je de opzegging door hebt gegeven. Als je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice regelt de nieuwe provider dat verder allemaal. Voor verdere vragen daarover kun je ook terecht bij mijn collega's van de afdeling opzeggingen op 0800-0402 of www.kpn.com/opzeggen 


In ieder geval, bedankt voor uw reactie.


Zeker niet Peter, ik was een Telfort klant en bij KPN terecht gekomen.

Ik ben prijstechnisch over gestapt.:blush:  

 


Bedankt voor je toelichting Kees, ik vind het jammer je te zien gaan maar die keuze zal natuurlijk altijd bij jou liggen. Ik zal je feedback in ieder geval doorgeven.
Je hebt doorgaans een maand opzegtermijn, dus betaalt een maand nadat je de opzegging door hebt gegeven. Als je gebruik hebt gemaakt van de overstapservice regelt de nieuwe provider dat verder allemaal. Voor verdere vragen daarover kun je ook terecht bij mijn collega's van de afdeling opzeggingen op 0800-0402 of www.kpn.com/opzeggen 

En her staat er nog steeds op.

De opzegging is ook ergens in de la gekomen want ik krijg nog steeds rekeningen, zelfs die van mei al binnen inclusief ESPN. 


@PeterG  Ik ben nog steeds in conclaaf over de ESPN.

En nu ook over mijn abonnement beëindiging, gaat ook niet helemaal goed.


Nee, ik begrijp het. Helaas kan ik niks voor je betekenen. Je hebt al contact met KPN en feitelijk ben ik ook “maar” klant van kpn.

Lastig dat het allemaal zo moeizaam gaat.