Skip to main content

Speciaal voor PSV-Ajax om 13.45u pakket ESPN genomen. (In beeld staat: dit kan 10 min duren) Is nu 14.30 en doet nog niks. Alles al opnieuw opgestart. Lekker dan

Welkom op het forum, @JeanB! Jammer dit te horen 😞 Meestal is een zenderpakket binnen een paar minuten actief. Soms is het nodig om je ontvanger even opnieuw op te starten. Als het langer duurt, en je wilt de zender(s) echt snel zien, dan kun je het beste even bellen (0800-0402) dan kan er gelijk gekeken worden wat er aan de hand is. 

We zijn nu een dagje verder, doet het zenderpakket het inmiddels? 


Hallo Erik,

Gisteren om 15.00u tel. Contact gekregen met nr 0800 0402. Toen stond nog steeds in beeld vanaf 13.45u : “In behandeling, dit kan 10 min duren”. Om 15.45u kwamen ze erachter dat er bij KPN geen auto doorschakeling plaats vind. Ik wilde een maand ESPN Compleet proberen maar deed het eigenlijk alleen voor PSV Ajax. Helaas niet gelukt. Hoorde dat er meerdere mensen problemen hadden. Net op tv gekeken maar zenderpakketten zijn NIET MEER BESCHIKBAAR op ma 1-3-21 om 18.00u. Ook gisteren om 15.45u gezegd dat ik nu eigenlijk geen abonnement meer wilde na missen wedstrijd. Dit konden ze niet annuleren omdat er dus nog niets bij hun was binnen gekomen. Benieuwd hoe dit nu afloopt.


Dat klinkt inderdaad alsof de order niet goed is doorgelopen, Jean. Normaal als je een zenderpakket aan- of uitzet via de tv ontvanger dan gaat dat bij ons het systeem in en is het ook gelijk klaar. Als het onverhoopt echter vastloopt ergens, dan gebeurt er niets. En dan kan je, tot het is doorgelopen, ook geen andere wijzigingen doen aan zenderpakketten via de tv ontvanger. Ik hoop dat het inmiddels is opgelost. Als dat nog steeds niet zo is, dan kan ik nog even meekijken. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier weer als je dat gedaan hebt.


Hallo Erik zojuist weer even gekeken. Sinds 2 weken staat op alle tv’s NOG STEEDS :”kan 10 min duren.”. Hierdoor kan ik nog steeds ook de andere pakketten niet benaderen, laat staan aan of uit zetten. Het wordt toch wel eens een beetje tijd dat dit opgelost word?


Hallo Erik,

di 17-3 om +\_ 9.30u tv aan: zenders werken. Rond 10.u opgenomen progr./zenderpakketten niet meer actief ivm “netwerk storing”. Rond 11.30u ff kijken. ALLES weer benaderbaar. FF testen met ESPN. Pakket besteld, in beeld: Dit kan 10 min duren.

Helaas om 14.45u nog steeds dit kan 10min duren.

Dus nog steeds niet opgelost na ong 16 dagen.


Deze wedstrijd was toch op ESPN kanaal 1?

Volgens mij heb ik hem op kanaal 14 gezien.

En dat kanaal is voor KPN klanten gratis.

 

P.S.

Kan wezen dat ik het fout heb, mijn excuus dan.

 

Het is zo wie zo vervelend als het niet meteen werkt.

Volgende week wil ik, i.v.m. F!,  Ziggo Sport aanzetten. 

Hopelijk werkt het dan meteen.


Dank voor de gegevens, @JeanB. Ik heb hier even goed in moeten duiken. Voor zover ik kan zien zijn de pogingen die jij hebt gedaan om via de tv ontvanger ESPN toe te voegen geen van allen binnengekomen bij het onderliggende systeem die het daadwerkelijk moet doorvoeren. Waardoor de ontvanger dan wel de standaard melding weergeeft dat het binnen 10 minuten klaar is. Maar er niet daadwerkelijk iets gebeurt. Ik heb nu handmatig ESPN voor je toegevoegd. Het is aan deze kant ook voltooid, dus je zou de zenders nu moeten zien (kanaal 221 t/m 226). Zie je ze nog niet, herstart dan even je tv ontvanger, en controleer eventueel of je de zenders verborgen hebt staan (via Menu > Instellingen > Zenders).


Hallo Erik. Bedankt voor de oplossing. ESPN 1t/m6 werken nu. Hopelijk wordt er nog wel uitgezocht waar het probleem zit? Ik kan me nl voorstellen dat als ik de pakketten niet AAN kan zetten ik ze ook niet meer UIT kan zetten. Dat laatste wil ik voor alle zekerheid nu niet testen want dan ben ik het pakket weer kwijt voorlopig.


Het is me niet geheel duidelijk geworden waarom dit mis ging. Ik verwacht dat het verder goed gaat maar kan dat niet volledig garanderen. Als je dan ook ESPN (of een ander zenderpakket) wilt uitzetten, probeer het via de tv ontvanger. Als dat niet lukt, probeer het eens via de MijnKPN (Producten > Thuisproduct > Opties toevoegen of wijzigen). Als het op die manier ook niet lukt, kom terug in dit topic. Dan help ik je weer verder, en kan ditdan ook verder laten uitzoeken.