Skip to main content

mijn zoon is in Amerika en speelt daar voetbal wat uitgezonden word op espn plus. kan ik dit zien via de tv, of kunt u mij helpen hoe wel misschien via internet te streamen ?
Ik hoor het graag.

groetjes Monique

De Amerikaanse ESPN+ is hier in Nederland bij de providers niet te ontvangen. Incidenteel is er misschien wat uit de VS te zien via ESPN 4/5/6 maar daar heb je vrij weinig aan.

Om dit online via een stream te kijken heb je dan een VPN verbinding nodig, waarmee je in feite doet alsof je in de VS zit, daarmee omzeil je de blokkades voor het kijken van de streams uit het buitenland.

Het is een vraag waar de KPN je iig niet verder mee kan helpen, tevens is het grijs gebied in mijn optiek, dus ik ga ook geen stap voor stap handleiding formuleren.

Misschien heeft iemand anders nog alternatieven, succes iig!


Hallo @Monique.... ,

Het werkt via VPN. 

De website waar ik je naar verwijs, schrijft : 

* ExpressVPN is een VPN dienst die niet bedoeld is voor het omzeilen van auteursrechten. Lees de ExpressVPN servicevoorwaarden en de leveringsvoorwaarden en de ESPN gebruikersvoorwaarden voor meer informatie.

Dus ik ga er vanuit dat ik jou daarheen kan verwijzen. 

Op deze website staat een uitgebreide uitleg : 

https://www.expressvpn.com/nl/vpn-service/espn-vpn

 

Met ExpressVPN kunt u genieten van het complete aanbod van sportprogramma's op ESPN. Gebruik uw VPN en geniet van:

  • NFL: NFL Live, NFL Primetime, Monday Night Football, Monday Night Countdown en NFL Matchup

  • College Football: College Football Live, College GameDay en College Football Final

  • Voetbal: ESPN FC

  • NBA: NBA Countdown, NBA Wednesday, NBA Friday

  • College Basketball: College GameDay

  • NHL

  • MLB: Sunday Night Baseball, Monday Night Baseball, Wednesday Night Baseball

  • Tennis: Wimbledon

  • WWE

  • UFC


Dat is nog eens een handige en inderdaad legale abonnementsservice @Noordzee.Â