Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds iets meer dan een week hebben wij niet alleen Internet van KPN, maar ook TV. Ik mocht hierbij ook kiezen tussen twee gratis zenderpakketten: ESPN Compleet of het Pluspakket. Het Pluspakket hebben wij als extra pakket genomen bij het TV abonnement (hierop ook 5 euro husselvoordeel), en daarom dus het gratis pakket op ESPN gezet.

Nu staat ESPN Compleet echter niet bij de actieve zenderpakketten. Niet op de TV-ontvanger, niet op de iTV app, en ook niet bij de geabonneerde zenders in het menu.

Kunt u mij helpen? Kan ik volgende week hopelijk wel Feyenoord kijken :-)

Bij voorbaat dank!

Hoi, @KevinS90 . Welkom op het forum! :bouquet:

Mogelijk is het nog niet helemaal technisch doorgevoerd en komt het nog.

Maar hier kan het beste een kpn-moderator naar kijken natuurlijk. De vrijwilligers hier kunnen  uiteraard niet in de administratie duiken.

Zodat de moderator die hier nog komt dat wel kan doen zou je je gegevens in je forumprofiel willen invullen? (staan ze afgeschermd). Dan kan de moderator zodra je vraag aan de beurt is (er is een wachtrij) direct kijken!


Hi, zojuist gedaan! Dankjewel.


Hoi @KevinS90. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het gelijk voor jou nagekeken.

Het Pluspakket hebben wij als extra pakket genomen bij het TV abonnement (hierop ook 5 euro husselvoordeel), en daarom dus het gratis pakket op ESPN gezet.

Je had een Internet en TV abonnement waarbij je de voordelen van KPN Compleet kreeg (Pluspakket of ESPN gratis). Ik zie dat je 28 april het abonnement is gewijzigd naar Hussel Internet met interactieve TV. Dit betekent dat de KPN Compleet voordelen zijn komen te vervallen en daarvoor de Hussel voordelen terug komen (5 euro entertainment korting). Dat is de reden waarom het ESPN pakket niet gratis toegevoegd is aan jouw abonnement. Op deze pagina lees je hier meer over. 


Dag Vikash, 

Bedankt voor de reactie.

 

Je had een Internet en TV abonnement waarbij je de voordelen van KPN Compleet kreeg (Pluspakket of ESPN gratis). Ik zie dat je 28 april het abonnement is gewijzigd naar Hussel Internet met interactieve TV. Dit betekent dat de KPN Compleet voordelen zijn komen te vervallen en daarvoor de Hussel voordelen terug komen (5 euro entertainment korting). Dat is de reden waarom het ESPN pakket niet gratis toegevoegd is aan jouw abonnement. Op deze pagina lees je hier meer over. 

Dit is wel bijzonder. Wij hebben twee aansluitingen op dit adres. Ik vermoed dat de andere aansluiting Internet + TV heeft. Vóór 28 april hadden wij zelf (dus op mijn klantnummer) alleen Hussel internet, en geen TV. Dat gedeelte TV is er pas op 28 bijgekomen. Daarnaast staat het Pluspakket of ESPN wél bij mijn voordelen. Hierom ook Pluspakket gekozen voor de Husselkorting.

Ik begrijp in elk geval waarom ik geen ESPN kan krijgen dan. Is het wel mogelijk dat u vanwege bovenstaande mijn keuze voor het Pluspakket met Husselkorting omzet naar het ESPN pakket met Husselkorting? Als ik namelijk had geweten dat ik niet KPN Compleet voordeel zou krijgen - wat dus niet aangegeven stond - had ik voor ESPN gekozen met Husselkorting.


Dat is zeker mogelijk. Je kan in MijnKPN het Pluspakket omwisselen voor het ESPN pakket. Dan ontvang je 5 euro entertainment (Hussel) korting op het ESPN pakket. :blush:


Dat had ik al gezien, nu moet ik echter tot 27 mei wachten, dus ik vroeg me af of jullie dit konden doen.

Geen probleem verder hoor, dan wacht ik wel.


Is eind mei het seizoen van Ere- en K.K.-divisie niet al zowat ten einde?


Dat had ik al gezien, nu moet ik echter tot 27 mei wachten, dus ik vroeg me af of jullie dit konden doen.

Geen probleem verder hoor, dan wacht ik wel.

Helaas kan ik jou daar niet in verder helpen. Pas na een maand kan je een zenderpakket weer verwijderen uit het abonnement. 

Is eind mei het seizoen van Ere- en K.K.-divisie niet al zowat ten einde?

Dat is inderdaad zonde van het geld, tenzij je iets anders op ESPN wilt kijken.