Skip to main content

Ik heb een jaar lang gratis espn gehad. Dit zou stoppen per 26 oktober. Ik heb zelfs op de factuur van oktober al een bedrag betaald voor espn compleet. Maar nu heb ik het opgezegd, omdat het anders verlengd zou worden. Een maand opzegtermijn werd gezegd, dus ik denk, zet hem vast uit. Nu zijn mijn espn compleet zenders al weg terwijl ik wel betaald heb voor espn compleet voor oktober. Dat lijkt me niet de bedoeling (ik zou dan graag per eind oktober willen stoppen omdat ik al voor oktober heb betaald)

 

groeten Frank

Hallo @franktd 

 

Voor de extra pakketten is er na de 1ste maand (minimale contractsduur) geen opzegtermijn, je kan daarna het pakket per dag opzeggen.

Het teveel vooruit betaalde bedrag krijg je daarna terug op de volgende factuur, zie ook:

https://www.kpn.com/service/televisie/zenders.htm

 

Vragen over zenderpakket aan- of uitzetten?

 

Wat is de contractduur van zenderpakketten?

Het abonnement heeft een contractduur van één maand. Hierna kun je het zenderpakket per dag uitzetten. Het reeds vooruit betaalde termijnbedrag wordt op de volgende factuur verrekend.

 


@franktd 

Bij de volgende factuur wordt het te veel betaalde weer terugboekt.

Heb dit op mijn factuur ook regelmatig gezien en gaat (gelukkig) altijd goed.

 

P.S.

Waarom vet gedrukte letters?


@franktd

Bij de volgende factuur wordt het te veel betaalde weer terugboekt.

Heb dit op mijn factuur ook regelmatig gezien en gaat (gelukkig) altijd goed.

 

P.S.

Waarom vet gedrukte letters?

Ja sorry, ik was op mijn telefoon aan het typen en ik dacht het zal wel vetgedrukt moeten zijn...excuus


Hi @franktd, ik zie dat @GeSp en @joop2011 je al uit hebben gelegd dat het stopzetten na de eerste maand altijd per direct gaat, en dat je dan de kosten voor de lopende factuurperiode weer terug zult ontvangen.

Dit gaat bij jou inhouden dat er op je volgende factuur een vergoeding gaat staan voor de kosten van ESPN voor de periode 26 tot en met 31 oktober, aangezien het pakket nog gratis was tot en met de 25e. Gaat helemaal goed komen dus 😊


ja idd, behalve dat ik in dat geval nog wel tot de 26e espn compleet gehad had willen hebben…. is denk ik nu te laat voor 😥


Yes die kan ik nu niet meer kosteloos aanzetten, alleen als betaalde optie met een looptijd van een maand, waardoor je er tot 8 november voor zou betalen voorst hij weer uitgezet kan worden. Niet echt je bedoeling volgens mij 😅 😬


Nee idd. Helaas. Misschien neem ik ooit wel weer een abbo op espn. Dank allen voor het meedenken

 

 

 

 

 


ESPN 1 via het basispakket kanaalnummer 14.