Skip to main content

Goedenavond allen,


Gisteren (zondag) wilde ik in de ochtend ESPN Compleet aanzetten om smiddags de wedstrijden te kunnen kijken. Via de TV+ box kan het blijkbaar nog niet (wist ik niet, we hebben de nieuwe ontvangers pas een week). Daarna via MijnKPN geprobeerd en dat leek te lukken. Ik kreeg de gebruikelijke mails, alleen na anderhalf uur nog geen extra zenders te hebben, de klantenservice gebeld. Daar werd ik vriendelijk geholpen en werk in het systeem gezien dat het pakket nog niet was toegevoegd ondanks dat er mails zijn verstuurd. Op basis van de verstuurde mails gaf de medewerker aan dat het in het weekend wat langer kan duren voordat het pakket is toegevoegd.


Weer anderhalf uur later nog steeds geen extra pakket. Wederom gebeld, ditmaal ging de medewerker wat meer de systemen in en constateerde nogmaals dat het pakket niet zichtbaar was in mijn abonnement. Daarom heeft zij het pakket opnieuw geactiveerd en vervolgens ontving ik een samenvatting van het contract. Ditmaal zou het binnen het kwartier, wat gebruikelijk is, geactiveerd moeten zijn. Weer een uur later nog steeds geen extra zenders, dus weer gebeld. De stappen die de medewerker heeft gelopen tijdens het tweede gesprek bij dan opnieuw uitgevoerd en ik ontving wederom een mail met de samenvatting van het contract.

 

De stappen die de medewerker heeft gelopen tijdens het tweede gesprek bij dan opnieuw uitgevoerd en ik ontving wederom een mail met de samenvatting van het contract.

 

Inmiddels is het maandagavond, heb ik vandaag rond 17 uur nogmaals gebeld en is het pakket weer door de medewerker activeert, maar heb ik nog steeds geen ESPN compleet.

 

Heel erg frustrerend! tijdens het derde gesprek van afgelopen zondag gaf de medewerker aan dat hij voor mij ook een klant heeft gesproken met hetzelfde probleem. Het opvallende is alleen dat ik nergens iets kan terug vinden over dit probleem en ook de medewerker die ik vandaag heb gesproken geen idee had dat een dergelijk probleem speelt. Ik vind het bijzonder wat er gebeurt en dat er achter de schermen niks lijkt te gebeuren.

 

Een lang verhaal, maar mijn vraag is of er meer mensen zijn die problemen hebben? En of er intern iets bekend is over dit probleem en nog belangrijker de oplossing? 

Hallo @Mitch_ 

Kun je in jouw profiel op dit forum je gegevens invullen, zoals klantnummer en iTV abonnements nummer? Dan kan een moderator straks meteen jouw gegevens opzoeken en even kijken.


Beste Jeroen-Bart,

 

Als het goed is staat dat allemaal ingevuld. Hopelijk kan er dan ook meegekeken worden. 


Hey @Mitch_, welkom hier! Ik heb meegekeken en ik zie dat de bestelling van ESPN is uitgevallen. Dit verklaart ook waarom het niet werkt, het is nog niet daadwerkelijk aan je abonnement toegevoegd. Er zit iets, administratief, niet helemaal goed in je abonnement. Hierdoor vallen wijzigingen die je doet uit. Wat ook verklaart waarom je wel al die samenvattingen contract hebt gekregen in de mail van al die pogingen tot bestellen door collega's, maar er niet daadwerkelijk dingen zijn gebeurd.

Hiervoor heb ik nu de back office aangestuurd. Zij gaan eerst het administratieve deel (laten) fixen, en zullen daarna alsnog ESPN voor je toevoegen. Daar krijg je dan op dat moment weer bevestiging van. Ik weet niet precies hoe lang dit gaat duren, maar reken op een paar dagen sowieso. 


Hi @Erik_ ,
 

Dank je wel. Ik vind het ook een mooi platform en leerzaam ook. 
 

Bedankt voor het meekijken en fijn om meer de achtergrond van het probleem te kennen.  Dat zorgt ervoor dat er ook aan een oplossing gewerkt kan worden. Hopelijk is het in ieder geval voor het weekend opgelost.

 

Hopelijk is het in ieder geval voor het weekend opgelost.

 

Verder wil ik over eens wel benoemen dat ik blij ben met de nieuwe tv ontvangers ondanks de kinderziektes die er nog inzitten. Ik lees op dit voor hem ook goede ontwikkelingen over de oplossing daarvoor. Dat vind ik ook een compliment waard!


Hey @Mitch_, welkom hier! Ik heb meegekeken en ik zie dat de bestelling van ESPN is uitgevallen. Dit verklaart ook waarom het niet werkt, het is nog niet daadwerkelijk aan je abonnement toegevoegd. Er zit iets, administratief, niet helemaal goed in je abonnement. Hierdoor vallen wijzigingen die je doet uit. Wat ook verklaart waarom je wel al die samenvattingen contract hebt gekregen in de mail van al die pogingen tot bestellen door collega's, maar er niet daadwerkelijk dingen zijn gebeurd.

Hiervoor heb ik nu de back office aangestuurd. Zij gaan eerst het administratieve deel (laten) fixen, en zullen daarna alsnog ESPN voor je toevoegen. Daar krijg je dan op dat moment weer bevestiging van. Ik weet niet precies hoe lang dit gaat duren, maar reken op een paar dagen sowieso. 

 

Hi @Erik_ 

 

Eind van de middag werkte ESPN compleet wel. Fijn dat het zo snel is opgepakt. 
 

Nogmaals bedankt!


Ha, dat valt me mee hoe snel het probleem opgelost kon worden. Veel kijkplezier, @Mitch_ :)