Skip to main content

Goede avond!!!Ben zeer tevreden over het overstappen naar KPN.Was 14 jaar trouwe klant van Online.nl,waar de gratis ESPN voetbal standdaard in het abonnement zat.Maar Online kon geen Glasvezel leveren.Vandaar dat ik overstapte naar Alles in bij KPN. Maar nu heb ik Alles in bij KPN,en mis ik mijn gratis ESPN.Was vergeten of dat erbij in zat te vragen,niet aangedacht.Misschien is het mogelijk omdat ik een zeer tevreden klant ben bij KPN, en gewend was aan ESPN.Mij wilt verrassen,met het tijdelijk gratis erbij te doen.En later wil ik er graag voor betalen.Hopend op een gunstig Emailtje terug.Gr.N.Westerhoven. »

 

Admin: gegevens verwijderd. i.v.m. privacy

Wacht op antwoord van 10-10-2023. KPN.Gr.N.Westerhoven. Vraag 4x ESPN voetbal tijdelijk gratis bij mijn abonnement.


Ik kan je al uit de droom helpen. Er loopt geen actie met espn en ook hoe je het bij online.nl had geeft je bij kpn geen rechten. 

KPN heeft alleen het eerste kanaal van espn in het basispakket op nummer 14. 🙂

Je hebt 2 opties.

Er bij kpn voor gaan betalen. De espn zenders kosten bij kpn € 12,99 per maand. 

Of kpn tv weer opzeggen. En met abonnement de canaldigitaal app in je tv gaan gebruiken. Dat kan gewoon met kpn internet. 

Gebruik van deze app van canaldigitaal kost € 14,95 en heeft onderstaande zenderaanbod inclusief de espn zenders. 

Deze zenders krijg je in de app.

https://www.canaldigitaal.nl/zenderlijsten/zenderlijst-canal-digitaal-tv-app/

Dit kan je niet uitbreiden. Ook opnemen kan niet. 

https://www.canaldigitaal.nl/tv-app/smart-tv/

NB. 

Ook online.nl maakt gebruik van CD televisie. Alleen kon je daar nog extra pakketten nemen. Wat bij losse afname van de app niet kan.


Om ESPN bij online.nl gratis te kijken moet man TV-compleet hebben (meerprijs van 4,- bovenop TV-standaard). Bij KPN is een meerprijs van 8,- met combikorting. Als je tevreden met KPN en glasvezel is 4,- meer wel waard


Espn is dus helemaal niet gratis bij online.nl want in hun TV-standaard pakket zit het niet. 


Peter,bedankt!, voor de duidelijke uitleg.Ga,eerst kanaal 14  uitproberen van ESPN,misschien komt er toevallig een gratis uitzending van KPN,als reclame stunt?Ben nu al extra gelukkig met deze>> Forumsite«.Als ik vragen heb ,ga ik naar deze site.Nogmaals bedankt!!!Gr.N.Westerhoven.(>KPNer<)


Peter.Bedankt! voor de duidelijke uitleg.Gr.N.Westerhoven.


Peter,alweer bedankt!!!,voor de uitleg.Ga gewoon lekker sport kijken op Nederland 1 op Zondag,en af en toe even naar kanaal 14,misschien heb ik soms geluk,dat KPN kanaal 14(ESPN) een goede wedtrijd uitzendt.Peter,ben extra blij dat ik overgestapt ben naar KPN.(De grootste,en de beste),wat een vooruitgaang ,met Glavezel>Minder storingen,en mooier beeld op deTV<>Peter,een fijne sport Zondag op 1< Gr.N.Westerhoven. Email: ******

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Heb gereageerd. Zie hierboven. Tevreden KPN klant>>Auteur<<