Skip to main content

espn is ineens verdwenen

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

ESPN verdwenen?

Wat bedoelt u precies?

 

Had u een abonnement op ESPN?

En heeft u iets in uw abonnement recent aangepast?


ESPN verdwenen?

Wat bedoelt u precies?

 

Had u een abonnement op ESPN?

En heeft u iets in uw abonnement recent aangepast?

het blijkt een probleem te zijn waar ik al 2 keer voor naar kpn ben geweest…..mijn zoon woont al jaren niet meer bij mij maar het schijnt niet mogelijk te zijn om alles op zijn eigen adres te laten zetten..   de tweede keer zeiden ze dat het nu goed moest zijn..maar afgelopen week hebben ze bij mij ineens espn gestopt ivm nog steeds dat adres gedoe..ik wordt hier erg moe van dat moet nu toch eens opgelost worden..nu moest ik voor 12 euro espn activeren omdat ik anders geen voetbal kan kijken..het abbo van mn zoon moet gewoon naar zn eigen adres is dit nou zo moeilijk??   wordt er echt kwaad om


@Toon van den Berge 

Maar ESPN zit toch gewoon op 4 kanalen op de KPN tv decoder?

Die hoef je toch niet te activeren?

 


Ja maar ze hebben het stopgezet ivm die adres ellende...ik had die espn gratis bij mn abbo...nu moest ik het kopen om weer te kunnen kijken


Je hebt ESPN alleen gratis met Alles in één als je ook minstens één KPN mobiel abonnement op je adres hebt. Heb je dat? Nu je zoon het huis uit is.


Je hebt ESPN alleen gratis met Alles in één als je ook minstens één KPN mobiel abonnement op je adres hebt. Heb je dat? Nu je zoon het huis uit is.

die heeft nog nooit bij mij gewoont!!   ik heb een jaar of 6 geleden kpn alles in 1 met espn gratis afgesloten…..en nu begint is t ineens niet meer goed????


Heb je dan nu het pluspakket? Als je 36 Eurosport 2 hebt, dan heb je waarschijnijk nu pluspakket gratis. En dan ESPN tegen betaling. Ik heb 't andersom gedaan omdat ESPN duurder is.

Alles in één: keuze uit pluspakket of espn als je ook een kpn mobiel abonnement hebt.

Latere abonnementen: pluspakket gratis i.c.m. kpn mobiel abonnement.


Hoi @Toon van den Berge. Welkom op het KPN Forum. Ik denk zelf ook dat je ESPN gratis had door de Compleetvoordeel. Wat staat er op jouw factuur van de afgelopen maanden dat je ESPN gratis kon bekijken?