Skip to main content

Vandaag hier hetzelfde probleem. Dit kom al langer dan een jaar voor, waarom fixt KPN dit niet? Stilzwijgend (ok, het stond verstopt in een van de vele mailtjes) ESPN stopzetten omdat iemand Disney+ activeert? En dan ook nog zo dat een klant het onmogelijk zelf in de app kan oplossen (al had de app ook enorm kuren vandaag)

KPN gebeld. Na 12 minuten de eerste medewerker aan de telefoon. "Oh wat vervelend, als u een momentje heeft dan ga ik het direct fixen". 20 minuten in de wacht, daarna verbinding verbroken.

Nogmaals bellen. Weer 12 minuten wachten. Tweede medewerker heeft er geen zin in en verbind me direct door. Weer 8 minuten wachten. Vervolgens word ik vriendelijk te woord gestaan en wordt het voor me opgelost. Een jaar gratis ESPN. Wordt bevestigd via mail, en zou na 20 minuten tot een uur moeten werken. 

Nu, een kleine 3 uur later, nog steeds niets. Geen ESPN, geen enkele mail. In de app kan ik plots wel weer ESPN aanvragen, maar gaat vast niet goed als ik er nu zelf weer een wijzigingsverzoek overheen knal. Bovendien heb ik dan ook geen jaar gratis en moet ik elders weer om compensatie gaan mekkeren.

KPN, fix het nou eens gewoon. En pak dan ook gelijk na ruim een jaar de root-cause aan. Wat een ellende.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Bel gratis 0800-0402

 

Of vul je profiel gegevens zo compleet mogelijk in, dan kan een moderater het voor je nakijken.

I.v.m. drukte kan dat een paar dagen duren.

 

P.S.

Op een forum helpen vooral klanten elkaar. 😉😊