Skip to main content

Upgrade naar kpn+tv op 24-02-23, alles verliep vlekkeloos incl. 100 mbit snelheid en graties 1 jaar plus pakket en espn totaal, 2 maart alles geïnstalleerd, vervolgens naar nu blijkt is het espn totaal pakket beëindigd, jammer en kennelijk niet te herstellen want er loopt op dit moment geen actie volgens de klantenservice.

Zijn mensen die dit ook ervaren, en hoe is dit te herstellen?  

Vaktaal? Het staat gewoon op de voorkant van het kastje. Geen Google voor nodig toch? Hoe Jip en Janneke wil je het hebben. En de term TV+ staat er niet op.

Is het al gelukt met het volume?


Hoi, Nee nog niet geprobeerd, eerst ff gegoogeld wat  de DIW7022 is, maar dat is dus het nieuwe kpn+ kastje. Ik snap dat men in vaktaal communiceert, maar dat is niet altijd voor iedereen duidelijk wat er bedoeld word, hou het in jip & janneke taal dan begrijpen de meeste leken waar het over gaat. 

 

Inderdaad, de decoder is van het Franse merk Sagecom en het type is DIW7022

KPN tv+ box is hoe KPN hem noemt en het abonnement van KPN dat er bij hoort is KPN tv+.😉

 

Helemaal met @PeterG eens, dit is absoluut geen vaktaal.😊


Vaktaal zou pas zijn als je hem “streamingbox” zou noemen. ( @joop2011 ). Wat het technisch gesproken is.


Jammer dat mijn opmerking zo ontvangen word.🤔


Jammer dat mijn opmerking zo ontvangen word.🤔

Ik hou het juist zo simpel mogelijk. Door gewoon te noemen wat er op de voorkant van het kastje staat.

Voor het volume: druk op de knop van de Google Assistent (zie uitleg afstandsbediening) en spreek ik “volume maximaal".


Ok Jan dat snap ik, maar mijn kastje ligt achter mijn tv meubel dus uit het zicht en heb het niet uitgebreid bekeken, evengoed bedankt voor je tip. PS streamingbox” had ik wel begrepen😉

groet Trinus.