Skip to main content

Op mijn iPad krijg ik alle ESPN zenders te zien. Op mijn Samsung smart app alleen espn 1.
Is dit aan te passen?

Op mijn Samsung smart app alleen espn 1.

Euh, ahum…. op die Samsung smart app met de eigen afst.bed. (Samsung dus) 221 t/m 226 kiezen. Daar zitten ze alle 6. (Hier wel op de Samsung tenminste)

Nota Bene

Het voetbal is écht veel mooier, vloeiender, via de tv ontvanger op groot scherm.


Ik was niet helemaal duidelijk, denk ik. Op mijn Samsung tv heb ik de KPN ITV app. Deze app heeft op mijn tv niet alle ESPN zenders, dezelfde app op mijn iPad wel.
 


Op mijn Samsung tv heb ik de KPN ITV app.

Dat was mij volkomen duidelijk, die heb ik nml ook. Werkt gewoon met de zendernummers gelijk aan de decoder. Maar dan natuurlijk met de Samsung afstandsbediening.

Heb je de ESPN zenders wel allemaal via de decoder? (!)

Het beeld in de app:

 


Dank je wel. Alles werkt! Ik kon de zenders via de zoekfunctie niet vinden. Door gewoon 222 e.d. te typen vond ik de zender. Hoe simpel kan het zijn? Ik typte eerst met de KPN afstandsbediening in plaats vande Samsung.


Ik typte eerst met de KPN afstandsbediening

Oepsie poepsie:sunglasses: . Die app zit in je TV, hè…..

Alles werkt!

Helemaal goed. Geniet van de APP. Best af en toe makkelijk hoewel ik 'm met voetbal (ESPN) minder fijn mooi vloeiend beeld geven dan de decoder.

Ik gebruik de app alleen met on demand en m.n. het aanbod in het Videolandpakket.

APP

1080i bij 5 Mb/s.

Decoder

1080ibij 7,5 Mb/s (levert beduidend mooier beeld)