Skip to main content

KPN stopt met twee kanalen ESPN. Hoe wordt dit in het abonnementsgeld verrekend? Of blijft het maandelijks tarief gelijk waardoor er sprake is tariefsverhoging. Immers: minder kanalen voor hetzelfde geld. Wordt dit (gevolgen voor tarief) nog gecommuniceerd?

@b_P Zie deze link eens, in het begin had espn oftewel fox sportslechts 3 tot 4 kanalen, kortom toen het naar gratis 5 tot 6 kanalen werd uitgebreid, heb je ook niet gevraagd om meer te gaan betalen .

 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/espn-schrapt-zenders-terug-naar-vier-kanalen/


En KPN stopt niet met die kanalen, dat doet ESPN zelf. 


Dat ESPN zelf stopt maakt niet uit. Ik betaal KPN en zij leveren 2 kanalen minder dan waar ik destijds abonnement op heb afgesloten. Ik heb abonnement bij KPN en niet bij sportzender. 


Dat ESPN zelf stopt maakt niet uit. Ik betaal KPN en zij leveren 2 kanalen minder dan waar ik destijds abonnement op heb afgesloten. Ik heb abonnement bij KPN en niet bij sportzender. 

 

Dat klopt niet helemaal.

KPN int alleen het geld en geeft de kanalen door.

KPN geeft het abonnement geld 1 op 1 door aan ESPN.

ESPN betaald KPN voor de doorgifte van de kanalen.

Dus ben je indirect toch abonnee van ESPN.

 

Net zoals ik abonnee van van Ziggo sport.

 

Zelf heb ik ESPN niet, alleen kanaal 14 (eerste kanaal van ESPN).

 

Maar heb je wel 6 kanalen Eredivisie nodig?

17 wedstrijden per weekend.

Worden niet gelijktijdig gespeeld, alleen de laatste 2.


Dat ESPN zelf stopt maakt niet uit. Ik betaal KPN en zij leveren 2 kanalen minder dan waar ik destijds abonnement op heb afgesloten. Ik heb abonnement bij KPN en niet bij sportzender. 

@b_P

De prijs van het aanvullende pakket blijft gelijk, want anders was het wel ruim op tijd aangekondigd door KPN.  

Je kunt ten alle tijden jouw aanvullende ESPN-abonnement stopzetten, bv via Mijn KPN.  Je blijft ESPN (1) dan nog wel ontvangen via het Basispakket. 

Dus als je niet kunt leven met twee zenders minder voor hetzelfde geld, dan weet je wat je kunt doen.