Skip to main content
Beantwoord

ESPN opzeggen lukt niet, min-knop is grijs en niet aanklikbaar

• 23 juli 2025
  • 3 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik wil ESPN uit zetten maar de min-knop is grijs en kan ik niet aanklikken.

Hoe kom ik van ESPN af ??

Mvg Gerard Rutgers 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@GeraR ,

Wanneer je zowel internet-thuis hebt en een mobiel abonnement, dan ontvang je van KPN één gratis entertainmentpakket. Dat kan ESPN compleet zijn. Je kunt iedere maand jouw keuze voor het soort (gratis) entertainmentpakket wijzigen.

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals bv Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in MijnKPN naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

Hoe hoger jouw level is, hoe meer keus je hebt uit de verschillende entertainmentpakketen.

In onderstaand topic kun je terugvinden hoe je in een bepaald level komt en uit welke gratis entertainmentpakketten je dan kunt kiezen:

Bekijk origineel

3 reacties

PeterG
Superuser
  • 64592 reacties
  • 24 juli 2025

Waarschijnlijk heb je espn dan nu via Combivoordeel. Gratis.

Kies een ander Combivoordeel pakket.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38177 reacties
  • Antwoord
  • 24 juli 2025

Hallo ​@GeraR ,

Wanneer je zowel internet-thuis hebt en een mobiel abonnement, dan ontvang je van KPN één gratis entertainmentpakket. Dat kan ESPN compleet zijn. Je kunt iedere maand jouw keuze voor het soort (gratis) entertainmentpakket wijzigen.

Hoe kies en activeer ik mijn keuzevoordeel, zoals bv Netflix, ESPN Compleet of 1Password?

Ga in MijnKPN naar de Combivoordeel pagina. Die vind je onder je profiel, onder producten en onder Voor Jou.

Hoe hoger jouw level is, hoe meer keus je hebt uit de verschillende entertainmentpakketen.

In onderstaand topic kun je terugvinden hoe je in een bepaald level komt en uit welke gratis entertainmentpakketten je dan kunt kiezen:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24435 reacties
  • 27 juli 2025

Hi ​@GeraR, fijn dat je al op weg bent geholpen. Nog een korte aanvulling: het kan ook zijn dat je nog in je eerste maand zit van je ESPN abonnement, je kunt een pakket na 1 maand weer uitzetten namelijk. 

Reageer