Skip to main content

Goedenavond, 

Sinds vandaag kan ik de pakketten van espn ineens niet meer ontvangen

Via de afstandsbediening op knop menu drukken en dan instellingen en dan de tegel zenderpakketten  openen daar kun je zien of ESPN wel bij je overzicht staat.

Heb je iets veranderd in je abonnement 


Espn staat niet bij de zenderpakketten. 

Ik heb niets veranderd aan mijn abonnement behalve dat ik van telfort naar kpn ben gegaan.

Bij KPN compleet kan ik mij (gratis?) Abonneren opeen pluspakket. Zit espn daar bij dan?


Had je bij  Telfort indertijd het fox eredivisie pakket  gratis wat nu ESPN heet


Ja dat klopt, en afgelopen weekend heb ik nog kunnen kijken


Log eens in op je mijn  Kpn thuis kijk daar eens wat er staat bij extra in abonnementen


 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Je hebt dus een TFT abo en een mobiel nummer van KPN waar je 5 euro korting op krijgt  had je hiervoor een Telfort mobiel abonnement zo ja dan heb je waarschijnlijk combikorting gehad voor het gratis Fox sport cq ESPN.

Ik zie namelijk in je overzicht geen gratis ESPN staan bij je TFT abo thuis waar je dus inderdaad geen aanspraak op kunt maken


Alles zou hetzelfde blijven bij de overgang naar Kpn. Waarom hebben jullie fox sport/espn dan omgezet naar 5 euro korting? Ik heb hier niet om gevraagd en ook geen mededeling over gehad 


@MartijnM71 vul je forum profiel aan met je postcode, huisnummer en  klantnummer in het afgeschermde gedeelte dan ziet webcare wie je bent zodra het topic aan de beurt is.

Wil je een sneller antwoord dan kun je de chat gebruiken of bellen met 0800-0402 spreek dan in dat je een medewerker wilt spreken.

Ik ben namelijk niet van kpn en kan dus niet inzien wat er aan de hand is