Skip to main content

Hallo,

Ik heb gelezen dat ESPN UHD (2k HDR)  aan het 4k pakket is toegevoegd.  Ik beschik over een 4K ontvanger ARRIS VIP 5202 , maar kan in mijn KNP nergens de optie (meer) vinden om het 4k pakket aan te zetten.  Heb ergens gelezen dat deze optie is uitgezet ivm met de beschikbaarheid van de ontvangers, maar waarom kunnen gebruikers die reeds een 4K ontvanger in bezit hebben deze optie niet aanzetten via mijn KPN? 

Hoi, het 4k pakket kan alleen via de klantenservice aangevraagt (aangezet) worden. Het gaat je € 2,50 per maand kosten. En bevat:

Xite 4k
Insight 4k (HDR….)
LoveNature 4k (HDR...) en
ESPN Ultra HD (HDR...)


Hoi, het 4k pakket kan alleen via de klantenservice aangevraagd (aangezet) worden. Het gaat je € 2,50 per maand kosten. En bevat:

Xite 4k
Insight 4k (HDR….)
LoveNature 4k (HDR...) en
ESPN Ultra HD (HDR...)

En dan ook alleen maar telefonisch via 0800-0402.

(Doordeweeks bereikbaar tussen 8.00 en 20.00 en op zaterdag tot 17.00.) 

 

Via Mijn KPN kan het al een tijdje niet meer. 


Goedemiddag beste ikzelf ben zeer tevreden met dat HDR 4k abonnement mooie beelden ook dat voetbal kijken geweldig op ESPN 4k HDR.😀👍


Weinig 4k aan de ESPN in UHD met HDR, maar bekt wel lekker en het is iets beter dan gewoon HD.


Klopt @Doornekamp33 

Via Digitenne heb je wel 1080P ipv het standaard 1080i via iTV. En zeker bij ESPN en andere sportuitzendingen heb je daar profijt van. 1080P werkt vooral bij bewegende beelden beter dan 1080i.


Dank voor de reacties. Zal contact opnemen met de klantenservice.


De kleuren van ESPN uhd zijn niet om aan te zien het lijkt wel een tekenfilm