Skip to main content

Ik heb het disney plus pakket besteld en dacht dat dit in combi was met espn, maar nu is espn uitgezet en kan ik deze pas 30-05 weer aan zetten.... 

Dan zijn alle wedstrijden al afgelopen.......

Ik heb het Disney plus pakket besteld en dacht dat dit in combi was met espn, maar nu is espn uitgezet en kan ik deze pas 30-05 weer aan zetten.... 

Dan zijn alle wedstrijden al afgelopen.......

 

Heb je een abonnement op ESPN?

Zo ja, bel dan 0800-0402 gratis. (kan pas morgen, maandag).

Of via chat, zie hier (ook pas morgen). 

 

Zie hier,  en scrol naar beneden. Ik denk dat je de verkeerde link had aangeklikt.

Bel KPN morgen, hopelijk kunnen ze het voor je regelen. 😉

 

Op kanaal 14 heb je “gratis” ESPN1


Ik heb het disney plus pakket besteld en dacht dat dit in combi was met espn, maar nu is espn uitgezet en kan ik deze pas 30-05 weer aan zetten.... 

Dan zijn alle wedstrijden al afgelopen.......

Heb je een abonnement op ESPN?

Zo ja, bel dan 0800-0402 gratis. (kan pas morgen, maandag).

Of via chat, zie hier (ook pas morgen). 

En zo nee? 🤔


Sorry @wjb ik heb een aanvulling gemaakt. 

In beide gevallen bellen.

Ik denk dat hij op de verkeerde link had geklikt. 


Ik heb gisteravond nog gebeld. En ze kunnen espn dus niet meer aanzetten deze maand😡


Je hebt iig nog het hoofdkanaal ESPN via nr. 14.


Hoi @Hope-Kyra, welkom hier! Wat onhandig dat de ESPN verwijderd is geraakt. Er is inderdaad een combipakket van ESPN & Disney+, en ik kan deze ook gewoon voor je activeren zie ik. Dus dat heb ik bij dezen gedaan. Je krijgt een bevestiging hiervan per e-mail, en het geheel zal ook vandaag nog actief zijn 🙂


Beste Erik,

 

Super bedankt!!!!

Maar wel gek dat het niet aangepast kon worden toen ik hierover belde !?

En ja we hadden idd het ene kanaal nog, maar daar worden de wedstrijden live uitgezonden die wij niet willen zien😉


Graag gedaan 🙂 Ik denk dat de eerdere collega er per ongeluk overheen heeft gekeken.


Goedenavond ik hen mijn espn pakket stopgezet omdat ik graag het espn/disney pakket wil maar ik krijg steeds de melding dat het niet mogelijk is om het pakket aan te zetten 


Ai, @Lindapeters . Lastig dat je ESPN niet weer aan krijgt. Hopelijk heb je nog wel e.e.a. vandaag van de laatste speelronde van '21-'22 kunnen zien via ESPN op 14.


Is het inmiddels gelukt om het combipakket aan te zetten, @Lindapeters? Zo niet, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Dan kijk ik dit voor je na.


Ik heb sinds een paar dagen ook het probleem dat ESPN verwijderd is na het afsluiten Disney +😡.

KPN gebeld en krijg de mededeling dat het over een maand pas weer aangezet kan worden.

Sorry meneer we kunnen u niet verder helpen.

Wie kan mij wel verder helpen?


Heb hetzelfde hier, Disney er bij maar kan het niet activeren en ESPN weg, niet afgemeld. In de winkel word ik verwezen naar internet, op internet word ik niet geholpen. Heb klein zakelijk, maar ESPN en Disney zijn weg, maar moet wel betalen. Netflix was wel gelukt te activeren. Iemand ervaring met ziggo?

 

 

 


Vervelend dat het af en toe mis gaat bij afzonderlijke afname van deze pakketten. 

Tja. Het zou wel moeten kunnen als 2 losse diensten. 

Maar met onderstaande ben je wat minder duur uit en voorkom je bovenstaande bovendien. 

http://kpn.com/Disney

@ Benno Klaver 

"maar moet wel betalen"

Kosten worden verrekend op de volgende factuur. 

 


Dank voor je reactie Peter.

Ik heb gebeld en krijg alleen de reactie je moet een maand wachten.


Ja. Nu moet je een maand wachten inderdaad. Dat kan met gestopte extra pakketten niet anders helaas. Het systeem is na een wijziging een maand geblokkeerd. 

Gelukkig zit espn 1 in het basispakket. Met het schakel programma zijn alle goals en bijna momenten toch te zien. Het is even niet anders. 😐


Via de chatbox zojuist een medewerker aan de lijn gekregen.

Tot mijn verbazing kan hij wel ESPN toevoegen. In de bevestigingsmail van KPN staat nu Disney + verwijderd en Disney+ en ESPN toegevoegd. 

Op zich blij mee, echter kon deze jongen mij niet de korting geven die ik eerst wel op ESPN had. Namelijk eerste 6 maanden gratis.

PS Mijn cluppie komt meestal op kanaal 2😉