Skip to main content

Hallo,

Het lukt mij ook niet om ESPN te verwijderen. Graag hoor ik hoe dat werkt op KPN.com, want alleen al voor jullie website zou ik overstappen op een andere provider.

email adres: ********

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy & eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @Vreedenburgh, welkom bij ons op het forum. Als je iets aan je pakket wilt wijzigen kan dat via MijnKPN, daar kan je deze stappen volgen:

  • Kies Producten
  • Kies je Thuis product
  • Klik op Extra opties wijzigen of toevoegen
  • Klik op Televisie
  • Kies het zenderpakket en verwijder deze

Als je de wijziging daarna afrond zal het zenderpakket worden verwijderd. Lukt het op die manier? 


Dat lukt dus niet als je een All in een compleet pakket hebt, daar kan je niets uit verwijderen dat standaard is. Dus wel eventueel het Duitse pakket of zo.


Hoi @CorL 

Heb je nu Alles-in-1 Premium? Daar zit dat pakket ingebakken en kan er derhalve niet uit.

Dan zou je je abonnement moeten wijzigen. Dat zou dan Hussel worden.


Bij het afsluiten van ViaPlay via KPN is het mogelijk dat je 5 euro korting per maand krijgt, want ViaPlay is entertainment. Nu blijkt dat je die korting niet krijgt als je al ESPN in je Alles-in-1 Premium heeft zitten. Ik zou dus graag ESPN uit het pakket verwijderd willen zien en uiteindelijk ViaPlay willen toevoegen. Wat is het advies?

 


Hallo, @Ed1951 . Welkom op het forum. Wil je ESPN niet meer net nu het seizoen weer begint???

Het zit nog even anders. Het Alles-in-1 Premium abonnement is een oud(er) abonnement dat de Entertainmentkorting niet (eens) kent! Bij A-i-1 Premium heb je ESPN en pluspakket inbegrepen. En daar kunnen die dus niet uit inderdaad.

Viaplay kun je derhalve afnemen voor 9,99 tot 1 augustus. Daarna 13,99.

Wil je Entertainmentkorting dan zou je je abonnement kunnen wijzigen van Alles-in-1 naar Hussel. Alleen denk ik dat je met ook aanhouden van ESPN, voor o.a. de eredivisie voetbal, dan ben je nu juist iets goedkoper uit.

Je krijgt namelijk één maal entertainmentkorting ongeacht of je nu alleen Viaplay hebt of ook een van de andere pakketten die daaronder vallen (espn, pluspakket, spotify).

Wist je trouwens dat Viaplay het nóg goedkoper aanbiedt? Het eerste jaar, tot 1-3-2023, voor 99,--. Dat is 8,25 per maand. Minimale afname daarbij is dus 1 jaar. Daarna per maand (ook opzegbaar per maand v.a. 1-3-2023).

http://viaplay.nl


Beste Peter, dank voor je uitleg en advies! Gr. Ed Neudorfer