Skip to main content

Ik probeer al sinds ongeveer een week ESPN Compleet aan te zetten, om lekker voetbal te kunnen kijken. 
Zowel via mijn kpn als via de tv ontvanger lukt dit niet. Er staat dan: 'Wegens een technisch probleem kunnen we je gegevens niet verwerken'. Ook via de tv ontvanger een dergelijke foutmelding. 
Losse wedstrijdjes kopen is namelijk erg duur… 
3 keer gechat en 1 keer gebeld met iemand van KPN, die proberen het pakket telkens aan te zetten, maar ook hen lukt het niet…
Iemand een idee? :)

Dit is helaas geen probleem wat je zelf kunt oplossen. Dit gaat ergens mis in de systemen van KPN.

Heeft de servicedesk al een ticket voor jouw probleem aangemaakt zodat er techneuten naar kunnen kijken?


Ah oke! 
ja ik geloof dat ze wel zo’n ticket hadden aangemaakt inderdaad. Nog even geduld dan maar. Dankje voor t antwoord!


Hoi @kameel202

 

Ik lees dat je aangeeft dat er een ticket aangemaakt is. Hopelijk kunnen mijn collega's dit probleem zo snel mogelijk voor je oplossen. Excuses voor het ongemak!


@Loes_ heeft u een idee hoelang het ongeveer zal duren dat een collega van u er naar kijkt? Wacht al ongeveer 2 weken (net in de maand met alle topwedstrijden in de eredivisie op ESPN :((((((( )


Ik probeer al sinds ongeveer een week ESPN Compleet aan te zetten, om lekker voetbal te kunnen kijken. 
Zowel via mijn kpn als via de tv ontvanger lukt dit niet. Er staat dan: 'Wegens een technisch probleem kunnen we je gegevens niet verwerken'. Ook via de tv ontvanger een dergelijke foutmelding. 
Losse wedstrijdjes kopen is namelijk erg duur… 
3 keer gechat en 1 keer gebeld met iemand van KPN, die proberen het pakket telkens aan te zetten, maar ook hen lukt het niet…
Iemand een idee? :)


Ik heb precies het zelfde wacht ook al plm 2 weken op antwoord.

 

Gerhard coenders


@kameel202 

Voor dit weekend is het probleem even opgelost. 

Want het is: 

ESPN gratis weekend (21 t/m 24 januari)


O.a. PSV - RKC, Utrecht – Sparta en Fortuna - Ajax

Dit is voor alle iTV klanten beschikbaar.