Skip to main content

Hallo,

ik heb via de kpn app zondag ESPN toegevoegd. Nu wil ik dit weer uitzetten, maar na inloggen en aanklikken van pakket moet ik opnieuw inloggen en raak zo dus in een loop waar ik niet uitkom of verder kom.

Of ik nu via de KPN app met Face ID of pincode inlog of via de website en mijn kpn inlog maakt niet uit. Resultaat blijft hetzelfde.

Kan iemand dit oplossen?

 

Groeten Andre

Hallo @Andre Hooijer ,

Pas na één maand kun je ESPN weer uitzetten. 
 

Ik ga er vanuit dat tegen die tijd het uitzetten wel weer werkt. 


Dat heeft er niets mee te maken volgens mij. Je moet het gewoon aan en uit kunnen zetten. Je hebt alleen al betaald voor 1 maand. Maar buiten dat, ik kan ook niets nieuws aanzetten of kiezen, ik blijf dan in de inlog loop hangen. Dat is het probleem…..


H @Andre Hooijer! Wat @Noordzee klopt volledig. Op het moment dat je een zenderpakket bij ons aanzet ga je een overeenkomst aan deze minimaal 1 maand aan te hebben staan. Daarna is het pakket dagelijks weer opzegbaar.

Ook worden de kosten per dag gerekend. Als je het pakket na 1 maand en 1 dag uitzet krijg je geen 2 maanden kosten. 

Kijk voor meer informatie in de algemene voorwaarden


Vandaag kwam ik wel gewoon in het menu en kon gewoon opzeggen. Voor mij is het nu opgelost.