Skip to main content

De internetaansluiting op het kastje is zodanig slecht dat mijn internetkabel er steeds uit valt.

Ik heb al een andere kabel geprobeerd en het ligt echt aan het kastje, mijn andere kastje heeft dit niet.

Ik zou voor beneden dus graag mijn kastje willem omruilen maar ik kom er online niet uit. Via de pagina die daarvoor bedoeld is wordt aangegeven dat mijn kastje compatibel is en kom ik dus ook niet verder.

Ik heb hem nu met ducktape vast gemaakt maar dit ziet er niet uit en lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling aangezien hij zo heet wordt.

Graag hoor ik over een oplossing.

Hallo @Cunning Jalapeno , voor een snellere reactie even bellen met 0800 0402, chatten, Facebooken of Twitteren.

 


Goedemiddag @Cunning Jalapeno, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Als dit te lang duurt voor u dan kunt u bellen met 0800-0402 of via de chat. 


Goedemiddag @Cunning Jalapeno, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Als dit te lang duurt voor u dan kunt u bellen met 0800-0402 of via de chat. 

Heb dit direct even gedaan dus als het goed is zijn mijn gegevens nu in te zien.


Hoi @Cunning Jalapeno, welkom op het forum! Kun je nog aan je profiel toevoegen (bij persoonlijke opmerkingen) wat het serienummer is van de defecte ontvanger?


@Cunning Jalapeno ik zie het serienummer van de ontvanger nog niet in je profiel staan. Kun je die nog toevoegen?


We hebben niets meer van je dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld.  Anders weet je ons te vinden!