Skip to main content

Zit je lekker tennis te kijken loopt Eurosport 2 (36) vast om 16:03. Zit het bij kpn of bij Eurosport???

Net heel spannende match tussen Tsonga en Ruud.

Zit je lekker tennis te kijken loopt Eurosport 2 (36) vast om 16:03. Zit het bij kpn of bij Eurosport???

Net heel spannende match tussen Tsonga en Ruud.

ik zie net dat het signaal weer doorkomt.

Ben benieuwd of de fout nu zat bij KPN of Eurosport zelf…..


Ik zag dat het bij Ziggo ook vastgelopen was. Een stilstaand beeld van een wielrenner. Nu loopt het weer. Het probleem lag dus waarschijnlijk bij de bron (Eurosport).


Dankjewel, @soundwork ! Had zelf rond 15:30 weer even willen proberen. 

Ben benieuwd of de fout nu zat bij KPN of Eurosport zelf…..

Ik ook. Maar daar zal vast geen helderheid meer op komen. 


Dankjewel, @soundwork ! Had zelf rond 15:30 weer even willen proberen. 

Ben benieuwd of de fout nu zat bij KPN of Eurosport zelf…..

Ik ook. Maar daar zal vast geen helderheid meer op komen. 

Ik denk ook dat het bij Eurosport heeft gelegen, omdat @RBxx het dus ook bij Ziggo had.


Wat is er met m'n titel gebeurd?? Anders. Zou het zelf ook nooit zonder spatie doen. Check het altijd.

Volgens mij had ik '’Eurosport 2 is vastgelopen'’


Ik zag dat het bij Ziggo ook vastgelopen was. Een stilstaand beeld van een wielrenner. Nu loopt het weer. Het probleem lag dus waarschijnlijk bij de bron (Eurosport).

Ik heb urenlang Eurosport 1 op gehad tijdens de Giro. Geen problemen gezien via Digitenne. 

 


 

Net heel spannende match tussen Tsonga en Ruud.

Ik wist niet dat @RBxx aan tennis deed…. 😂


Ik zag dat het bij Ziggo ook vastgelopen was. Een stilstaand beeld van een wielrenner. Nu loopt het weer. Het probleem lag dus waarschijnlijk bij de bron (Eurosport).

Ik heb urenlang Eurosport 1 op gehad tijdens de Giro. Geen problemen gezien via Digitenne. 

 

De storing betrof hier Eurosport 2… en niet Eurosport 1. Deze zender bleef bij KPN interactieve TV ook gewoon “in de lucht”….


Net heel spannende match tussen Tsonga en Ruud.

Ik wist niet dat @RBxx aan tennis deed…. 😂

Dat was heeeeel lang geleden, en ik speelde bij lange na (..😏..) niet zo goed als Casper Ruud