Skip to main content

Mijn experia box blijft dagelijks opnieuw opstarten. En dan niet 1x maar meestal 2 of 3/x per dag.

 

Dit is uitermate vervelend vooral als je net een serie of film aan t kijken bent.

Wat kan ik hier aan doen? 

Mvg vero

Beste @verotje1984,

Dat is erg vervelend, heb je het nieuwe TV menu al? Zou je eens een harde reset willen uitvoeren: 

Nieuwe TV menu:

Oude TV menu: 

Lukt het niet met het menu, dan kan het ook nog zonder menu: 

Misschien dat een harde reset werkt, laat je het weten of dat gelukt is, en of dit het probleem heeft opgelost?


Dat heb ik al geprobeerd, en toch blijft die opnieuw opstarten


Hoi @verotje1984, welkom op het klant helpt klant forum van KPN. Goed dat je hier het probleem aankaart. Wat een nare situatie zeg.

Mijn experia box blijft dagelijks opnieuw opstarten. En dan niet 1x maar meestal 2 of 3/x per dag.

Dit is uitermate vervelend vooral als je net een serie of film aan t kijken bent.

De Experiabox start meermaals dagelijks opnieuw op, welke lampjes branden er dan op het modem? 


Rood… hoort dat iedere dag zeker 10 a 15 min te duren 3xpd???

is best irritant 


Dat is niet hoe het hoort, @verotje1984 ! Wil je jouw forumprofiel aanvullen met je gegevens? Dan kan ik je modem uitlezen om te kijken hoe we dat kunnen oplossen :)


Ik heb mijn gegeven ingevuld


Dank @verotje1984 Nu zie ik niet direct iets geks terug als ik naar je verbinding kijk. Dat betekent natuurlijk niet dat er niets aan de hand is, dus we zoeken gewoon verder. Zou je als eerste de Experia Box eens een volledige fabrieksreset willen geven? Hier lees je hoe dat werkt. Welke versie heb je trouwens? 


Is het al gelukt om je Experia Box te resetten @verotje1984? En zo ja, hoe gaat het nu met het rode lampje?


ik heb hem meerdere malen gereset, maar toch blijft mijn box steeds opnieuw opstarten :(


Hey @verotje1984, ook ik heb weer wat metingen gedaan en gekeken of je modem de afgelopen dagen de ‘verbinding’ heeft verbroken, die kan ik niet vinden. 

Dat wil niet zeggen dat het probleem er niet is. Ik wil je daarom adviseren dat op het moment dat het probleem zich voordoet te bellen met onze klantenservice op: 0800 0402. Mijn collega's kunnen dan meteen jouw modem uitlezen en kijken wat er precies misgaat. Daar kunnen we dan vervolgens actie op ondernemen en je verder helpen :) 


Reageer