Skip to main content

Hoii mijn modem doet het niet meer 

Ik zal graag een nieuwe willen !

Heb ook andere stopcontact  geprobeerd en andere kabels ect , modem kapot echt kapot kan ik een nieuwe krijgen? Heb geprobeerd jullie te emailen maar die kon ik niet vinden... mvg Sam

 

Hallo @Samanthakpn ,

Het snelste kun je bellen met de klantenservice 0800 0402

E-mailen gaat niet lukken er is geen E-mail, chatten kan wel maar dat zit verstopt.

Op dit forum kan ook, echter duurt het wat langer.

Groet Bart


Hoi @Samanthakpn 
Welke lichtjes branden op het modem in een andere kleur dan groen?
Brandt er geen lichtje?
Brandt het lichtje op de netvoeding van het modem wel?

En vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Heb je inmiddels al contact met ons gehad, @Samanthakpn? Als je de vragen van @huistijger alsnog beantwoord en je profiel invult, kunnen wij met je meekijken! Horen graag van je, ook als het al opgelost is!


Nee het kastje is overleden 

 

Ik heb hem op de tv in woonkamer geprobeerd deed die kastje het niet is helemaal kapot ik wil graag en nieuwe heb gisteren 10 minuten in de rij gestaan bij de klantenservice  kom er niet door ... het is volgensmij ook geen gratis nummer 

Dus tikt dan wel aan zeg maar 


Onze klantenservice is te bereiken op het nummer 0800 0402 en dat is 100% een gratis nummer. Op dit moment hebben we geen wachtrij, dus je krijgt vrijwel meteen een collega aan de lijn. Wil je het nogmaals proberen?

Chatten kan ook:
Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.

Of via ons: geef dan aan of er wel of helemaal geen lampjes meer op het modem branden, welk type modem je hebt en vul jouw profiel in, zodat wij jouw klantgegevens erbij kunnen pakken. Graag jouw klantnummer en postcode en huisnummer. In je profiel staan deze gegevens niet openbaar, maar zijn alleen zichtbaar voor ons, de KPN moderators.