Skip to main content

Boven is de experiabox er ineens mee gestopt, ik heb alle stappen doorlopen.

ik heb ook gebeld en word steeds gemeld dat ik het online moet oplossen !

ik wil gewoon iemand spreken om een nieuwe box te vragen !!

Hoi @PeCo1969 ,

Iemand spreken kan alleen maar via 0800-0402. 

Maar je kunt op het forum ook geholpen worden met de problemen met jouw experiabox. 

Wat voor type experiabox heb je? 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

 


Hallo @PeCo1969 

Als je belt met 0800 0402, ga dan niet “in discussie” met de robotstem. Zeg alleen “ik wil een medewerker spreken”  of helemaal niets, dan kom je uiteindelijk bij een medewerker (wachtrij) terecht.


Brandt het lampje op de stroomadapter? (zit de stekker van een evt. stekkerdoos nog wel in het stopcontact / staat de schakelaar v.d. stekkerdoos niet per ongeluk uit?)


Hallo @PeCo1969 Dat klinkt niet goed. Er is helemaal géén signaal? Met welke kleuren branden de verschillende lampjes op de Experia Box? Als je ondertussen nog geen contact hebt gehad met de klantenservice (0800-0402 of chatten) help ik je graag verder. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?


Trouwens: Welke witte Experiabox heb je? de H220N, V8, V9, V10 of V10A.


@PeCo1969, ik zie dat je nog niet gereageerd hebt. Heb je al contact gehad via onze klantenservice of kunnen wij je hier op het Forum nog verder bij helpen?


Reageer