Skip to main content

Gister is mijn stroom eruit geklapt, nadat dit hersteld was. Hebben wij geprobeerd de experia box weer aan de praat te krijgen. Dit lukte niet hij bleef maar meldinggeven dat er geen verbinding was!

Hierop KPN gebeld, na bijna uur aan telefoon en alles gedaan met die meneer van de KPN.

Kwam die meneer tot de conclusie dat de experia box kapot is gegaan. Maar goed nu dus tot en met maandag geen internet en tv. Dus wil in aanmerking komen voor vergoeding hoe nu verder.


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Ytidipar , je zou je  mobiel als wifi hotspot in kunnen stellen om te kunnen internetten.

Waarom zou je een vergoeding moeten hebben, dat bij jou de stroom uitgevallen is en de modem defect heeft gemaakt kan KPN natuurlijk niets aan doen.

 


Dat heb ik, maar ik vindt het niet normaal dat door een stroom uitval de experiabox volledig kapot is toch!?


Dat heb ik, maar ik vindt het niet normaal dat door een stroom uitval de experiabox volledig kapot is toch!?

Hallo @Ytidipar , een ander apparaat het het door de stroomstoring ook kunnen begeven. Nogmaals, KPN valt niets te verwijten in dezen. Zij hebben de internet-storing niet veroorzaakt.

 


Sowieso kun je denk ik beter eerst even wachten totdat je een andere Experiabox in huis heb en je weer internet hebt. In plaats van nu al over schadevergoeding te beginnen...


Goedemiddag @Ytidipar, welkom hier op het forum!

Wat balen dat de stroom uit is gevallen en dat daardoor de Experia Box niet meer werkt. Begrijp ik goed dat er inmiddels wel een nieuwe Experia Box onderweg is? Heb je deze inmiddels al binnen? 

Voor een eventuele vergoeding van de abonnementskosten voor de periode dat je geen gebruik hebt kunnen maken van de diensten, kun je het beste even telefonisch contact (0800 0402) opnemen. Mijn collega kan dan samen met jou beoordelen wat de situatie was en of er dan een vergoeding mogelijk is.