Skip to main content

Wij hebben sinds vorig jaar de experiabox V10.

De laatste tijd valt deze geregeld uit en brand het lampje rood. We hebben dan geen wifi en internet. Opnieuw opstarten en het werkt weer. Of hij gaat vanzelf weer op groen. Irritant, vooral met thuiswerken.

Ik heb alles al geprobeerd, harde reset, telkens stroom er op en er af. Probleem blijft bestaan.

Kan ik mijn modem omruilen voor een Box 12.

Anders overweeg ik om een andere provider te kiezen.

A. Wijma

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

Wij hebben sinds vorig jaar de experiabox V10.

De laatste tijd valt deze geregeld uit en brand het lampje rood. We hebben dan geen wifi en internet. Opnieuw opstarten en het werkt weer. Of hij gaat vanzelf weer op groen. Irritant, vooral met thuiswerken.

Ik heb alles al geprobeerd, harde reset, telkens stroom er op en er af. Probleem blijft bestaan.

Kan ik mijn modem omruilen voor een Box 12.

Anders overweeg ik om een andere provider te kiezen.

A. Wijma

Dan moet er gewoon een monteur langs komen. Die kan dan het modem vervangen of misschien is er iets anders stuk. Heeft u al eens gebeld naar 0800 0402?


Een rood lampje op je V10 is zelden goed nieuws! Zoals Nick noemt kan dit goed ergens in de lijn zitten.
Welk lampje brandt er precies rood?
Hoe zit de experiabox aangesloten op je KPN aansluiting? 

Experiaboxen kan ik niet zomaar omruilen zonder te weten wat er precies aan de hand is en bij een omruil kan ik je ook geen Box12 beloven. 
Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@AW1959 heb je nog een oplossing kunnen vinden?


Ik neem binnenkort wel contact met jullie op