Skip to main content

Beste kpn.

 

de laaste maand heb ik steeds vaker hinder van een vast lopende experia box.

zodra wij de radio of tv functie aan hebben merken wij het volgende. Beeld stottert en loop met regelmaat vast. Radio functie slaat over in de muziek. 
wij kunnen vaak daarom in de avonden niet normaal ons programma kijken.

eerst had ik de hoop met het vervangen van de oude kabels dat ons probleem weg zou zijn, maar helaas geen enkele verbetering. 
vanavond liep hij zo ver vast dat het scherm aangaf, controleer verbindingen met experiabox . Dit gedaan maar was allemaal prima in orde. 
ook merkte we op dat moment dat er totaal geen wifi of internet verbinding in huis was. 
Alle lampjes op de experia box v8 brande gewoon maar toch kregen wij niks binnen.

na reset van de experia box deed alles het weer maar na een 15min had ik weer het zelfde verhaal. Heel vervelend dus! 
 

nu in mijn experia box v8 een jaartje of 6/7 . 
Mijn vermoede is zeer groot dat de experia box v8 het allemaal niet meer aan kan en daardoor uiteindelijk vast loopt. 
 

mijn vraag is dan ook of mijn experia box vervangen kan gaan worden naar een van de nieuwere versies. Ik hoop hier heel erg dat mijn probleem hiermee opgelost zou zijn.

 

hoor graag

 

mvg timo

Hi Omit, welkom op het forum. 

Ik denk graag mee. Hoe is de ontvanger aangesloten op de Experiabox? Is dit rechtstreeks met een kabel of zit daar nog een switch of netwerkadapters in het stopcontact tussen?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Omit, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


Hallo alex,

 

inmiddels met helpdesk gebeld en heb een nieuwe v12 gekregen 😉

werkt weer allemaal naar behoren gelukkig! Werd echt gek de laatste dagen met de oude v8 

 

gr timo


Fijn om te lezen! Dan hoef ik zelf niets meer te doen. 

Mocht het nodig zijn in de toekomst, spreek me dan hier even aan. 


Tnx ! Doe ik


Hallo alex,

is er ook een muur beugel verkrijgbaar voor de experiabox v12? Deze zat niet bij de set inbegrepen. Maat wil hem toch echt aan muur hebben gezien mijn oude v8 ook aan de muur hing.

hoor graag, anders moet ik voor hem een steuntje gaan maken zodat hij aan de muur gemonteerd kan worden.

 

hoor graag

mvg timo


Inmiddels zelf maar een steuntje gemaakt na het uitblijven van een reactie 👎🏻😢

ben niet van jullie gewend dat er na 9 dagen nog steeds geen reactie gegeven is 😔

 


Hi Omit, mijn excuses voor de trage reactie. Het is op dit moment extreem druk waardoor we trager reageren dan dat je van ons gewend bent. 

Ik ben blij dat het je is gelukt om de modem op te hangen. :relaxed: