Skip to main content

Beste mensen,

Mijn experiabox is heel erg langzaam. Ik heb al een paar keer de stekker eruit gehaald en hem opnieuw laten opstarten, maar hij wordt steeds trager. Hoe en waar kan ik een nieuwe experiabox bestellen? En wat kost dat> Vriendelijke groet, Raymond

 

Welkom op het forum.

 

Omdat deze topic over TV gaat, ga ik ervan uit dat u de KPN TV box bedoelt.

De experiabox is waar het signaal binnen komt en vanuit de Experiabox ga je na de computer, Wifi en TV box.

 

Welke IPTV decoder heeft u?

Zie ook hier om de IPTV (KPN TV decoder) te resetten. 

Doe dan de volledige reset, inclusief software installeren. 

Kan met het nieuwe menu ook via “menu-instellingen-etc” 


Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

De medewerkers kunnen het signaal laten uitmeten en daarmee zien of de experiabox vervangen dient te worden. Dit is dan gratis.

Fabrieksreset in de tussentijd om uit te sluiten dat er geen instellingen verkeerd staan is een optie.


Hoi @RaymondTans! Ook vanuit mij welkom op het forum.

Omdat deze topic over TV gaat, ga ik ervan uit dat u de KPN TV box bedoelt.

Klopt dit? Gaat het om het kastje bij de TV of de Experia Box (meestal wit kastje met veel lampjes, tenzij je de Box12 hebt). Zo ja,

Zie ook hier om de IPTV (KPN TV decoder) te resetten. 

Doe dan de volledige reset, inclusief software installeren. 

Dan raad ik ook dit aan. Heb je dit gedaan en heeft dit geholpen? 


Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat je de oplossing inmiddels gevonden hebt. Zo niet, laat het gerust weten. 🙂


Reageer