Skip to main content

Goedemorgen,

 

Mijn Experiabox V8 is kapot. Deze doet niks meer.

Voeding is ok.

Contact opgenomen met 0800-0402 maar hier kom ik niet verder.

Gaarne per ommegaande een nieuwe Experiabox opsturen zodat wij weer kunnen werken.

Alvast bedankt.

mvg.

Robert

Hoi @Robert4711 
Kijk hier even of dit lukt:

Hier kun je verouderde apparatuur omruilen
(dit werkt alleen op je huisadres)


Er is een fout opgetreden

 

Er is een fout opgetreden. Hierdoor kunnen wij je nu niet verder helpen.

Probeer het op een later tijdstip nogmaals.

 

Kijk op de Service & Contact pagina of neem contact op met de klantenservice via telefoonnummer 0800-0402 (gratis). Wij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

Het is belangrijk dat je in de buurt bent van de apparatuur als je ons belt.

Waarom krijg ik bovenstaande te zien als ik jouw raad op volg?

Dit werkt alleen op mijn huisadres maar niks doet het meer, toch?

Zit nu met een hotspot via mobiele telefoon dit bericht te typen.

Ik word knap chagrijnig van de KPN want via 08000402 zijn zij ook niet te bereiken. 


Hoi @Robert4711 

Doet niets het meer?
Ja dan zal dat ook niet werken.
Dan bellen met 0800 0402 of wachten op tot webcare dit overneemt, maar het is erg druk dus dat kan wel even duren.
Wil je toch wachten vul dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Hi @huistijger,

Jij in ieder geval bedankt.

Heb gedaan wat jij hier boven aangeeft.

 


Hi @Robert4711! Welkom hier op ons KPN Forum. Huistijger heeft ons een seintje gegeven dat je zonder diensten zit. Dank daarvoor Huistjger:blush: .
Jammer om te horen dat mijn collega niets voor je kon betekenen :disappointed_relieved: . Fijn dat je ons gevonden hebt!
Ik heb meegekeken en constateer dat het modem niet bereikbaar is. Ik heb een nieuw modem naar de COOP bij jou in de buurt gestuurd (zie mail voor alle details). Je kunt dit modem morgen na 14.30 uur ophalen. Je ontvangt een sms wanneer het modem is afgeleverd. Let op! Het is een omruilafspraak.  Dit betekent dat je het oude modem in een doos mag stoppen en mee ma nemen naar het PostNL-punt. 

Alle 6-nummers hebben tijdelijk 50GB gekregen om de tijd te overbruggen. Hopelijk ben je snel weer online! 
Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen?


@Lisa en @huistijger 

Allebei kei bedankt.

Top!


Hi @Lisa & @huistijger,

Alles werkt weer😊

Nogmaals dank!!!


Super! Graag gedaan:sunglasses:


Reageer