Skip to main content

Ik ben al 3 dagen bijna constant bezig met mijn experiabox v8 die steeds wegvalt. Hij doet het al 3-jaar uitstekend en nu ineens helemaal niet meer. Ik hóór de box kort tikken en dan zijn ook de lampjes uit van internet en tv. Of een enkele keer brand het powerlampje rood op.

Wel 20 keer gereset inmiddels. Met de paperclip, stroom eraf en na 30 seconden weer erop. Via de kpn site laten resetten maar het houdt geen stand. De tv ontvanger voor de zekerheid ook naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar ik kan geen enkel programma op tv meer rustig afkijken. Het einde mis ik steeds doordat de boel uitvalt.   Alle foutcodes heb ik al voorbij zien komen. F 143, 303, 400, 845, 846, om wanhopig van te worden.  De test op de site zegt dat mijn apparatuur prima werkt. Ja niet zo gek want als hij uitgevallen is kunnen ze niet meten.  

de kabel tussen box en tv ontvanger vervangen? Die met die gele stekkertjes bedoel ik. Of de adapter vervangen? Ja....maar hoe kom ik hieraan?

Ik ben alleenstaand en vooral nu in corona tijd is de tv het enige wat nog rest.   Wat nu??????

Ik ben ook al 3 dagen constant bezig met mijn experiabox v8 die steeds wegvalt. Dan gaan ook de lampjes uit van internet en tv. Ik hoor de box dan ook kort tikken. Wel 20 keer gereset inmiddels. Met de paperclip, stroom eraf en na 30 seconden weer erop. Via de kpn site laten resetten maar het houdt geen stand. De tv ontvanger voor de zekerheid ook naar fabrieksinstellingen terug gezet, maar ik kan geen enkel programma op tv meer rustig afkijken. Het einde mis ik steeds doordat de boel uitvalt. 

Alle foutcodes heb ik al voorbij zien komen. F 143, 303, 400, 845, 846, om wanhopig van te worden.

De test op de site zegt dat mijn apparatuur prima werkt. Ja niet zo gek want als hij uitgevallen is kunnen ze niet meten. 

Ik ben alleenstaand en vooral nu in corona tijd is de tv het enige wat nog rest. 

Wat nu??????

 


Gebruikt u dit soort dingen? 

 


Bel morgen de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die u aan de aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken en dan vertel u het verhaal. 


Mee eens, V8 is toch al weer een oudje.


Nee gebruik ik niet


Hoi @CJ Meer. Welkom hier! Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 


Bel morgen de klantenservice 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die u aan de aan de lijn krijgt zegt u ik wil een medewerker spreken en dan vertel u het verhaal. 

Bedankt Joep,

Morgen wordt de experiabox omgeruild. Was al behoorlijk oud vonden ze vanKPN


Goed om te horen. Laat het maar weten als we hier nog iets voor je kunnen betekenen.:hugging:


Nieuwe experiabox v10 net geïnstalleerd, ik kijk weer tv

Nogmaals bedankt voor jullie support!

En KPN bedankt voor de service!!