Skip to main content

KPN TV+ bij inschakelen externe ingangen komt het scherm van mijn Synology te voorschijn. Prima, maar de afstandsbediening werkt niet meer. Geen enkele knop doet iets.

Wat bedoelt u met "externe ingangen"? Is dat een functie van de tv? Lijkt me niet van de tv ontvanger. Heb er nog nooit van gehoord.

Heeft u de Synology met een hdmi kabel verbonden met de tv?

De KPN afstandsbediening werkt in ieder geval niet op de Synology. Dat moge duidelijk zijn...


Linksonder in de KPN afstandsbediening zit een knop Ingangen. Je krijgt dan onderin een aantal pictogrammen. Ik kies dan Media Player. Nu kom ik in het menu van mijn Synology en dan doet mijn afstandsbediening niets meer.


Linksonder in de KPN afstandsbediening zit een knop Ingangen. Je krijgt dan onderin een aantal pictogrammen. Ik kies dan Media Player. Nu kom ik in het menu van mijn Synology en dan doet mijn afstandsbediening niets meer.

Nee, dat klopt. De afstandsbediening van KPN werkt alleen op het kastje van KPN zelf. Niet op de Synology. U heeft hier een andere afstandsbediening voor nodig. Wellicht die van de tv zelf.


Ga het testen. Dank voor je info.


Gelukt. Toppie