Skip to main content

Ik heb een tweede afstandsbediening, type WS zTVi T4H BLE getracht aan 1 tv ontvanger te koppelen; lukt me niet. Het is de een of de ander. Iemand tip hoe wel te kunnen doen, met Bluetooth?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @rienm, om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, hebben we een eigen topic voor je gemaakt. 

Ik lees dat je bezig bent met een tweede afstandsbediening. Wat voor merk afstandsbediening is dit, een die je van KPN gekregen hebt of een ander merk/type? Zelf kan ik je helpen met de KPN afstandbediening. We hebben hier op ons forum verschillende kundige en behulpzame gebruikers, daarom raad ik je om zo veel mogelijk informatie te delen. Zowel over welke apparatuur je gebruikt als wat je al geprobeerd hebt. Zo maak je het anderen makkelijker om met je mee te denken.


Ik heb twee dezelfde afstandsbedieningen, van het type dat op dit moment bij KPN internet + televisie ( in mijn geval glasvezel, 1 Gbit) wordt geleverd , met Bluetooth.


Hoi @rienm ,

Die afstandsbediening is van zakelijke tv.

Als het goed is heb je ook deze rebox ontvanger,Klopt dat?

Staat het misschien in de handleiding hoe je het moet instellen?

@PeterG ,Heb jij nog een idee misschien?


Foutje, type afstandsbediening overgenomen van ander topic…

Ik heb een Arris vip5202 met bijbehorende Bluetooth afstandsbediening (2x)


Ah,Dan kan je niet beide via bluetooth verbinden.

Het beste is dan om 1 IR afstandsbediening aan te vragen.Dan gebruik je de ene via infrarood en de ander via bluetooth.

@Alexandra wil die vast wel een IR only afstandsbediening naar je opsturen!

 


jammer… Arris staat in kast, IR werkt dus niet.. Voorheen had ik Ziggo..binnen de app ZiggoGo was er een afstandsbediening-functie, over WiFi dus. 

Een van de voordelen van Ziggo TV tov KPN tv; naast zaken als alle zenders te kunnen zien en opnemen/afspelen binnen de Ziggo Go app ( ook buitenshuis), KPN beperkt dit ( denk aan Belgische, Duitse zenders en BBC..)

Overgegaan van Ziggo naar KPN mn vanwege lage upload snelheid bij Ziggo


nou,Het is best nog wel mogelijk dat het alsnog werkt.

Gewoon proberen!


Je kunt maximaal 1 afstandsbediening via BT koppelen. Een tweede kan wel maar dien je dan via IR te gebruiken. Staat de ontvanger in een dichte kast dan is dus 1 ab te gebruiken.

Waarom 2 ab's op één ontvanger? Lijkt me buitengewoon irritant.

Maar je hebt een groot zakelijk abonnement. Dat is een wat andere ontvanger (gek genoeg).

Je bent hier op het forum voor ondersteuning van consumenten abonnementen en apparatuur, @rienm . Dan kan je je beter tot helpdesk groot zakelijk richten.

Telefoon groot zakelijk (KPN ÉÉN) 0800-0403

forum: http://zakelijkforum.kpn.com .


@rienm Ik zie dat er intussen een boel hulp toegesneld is, dat is fijn. Ben je verder gekomen met de gedeelde informatie en tips hier? Volgens mij heeft @PeterG het hierboven mooi uitgelegd. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.