Skip to main content

Is het nu niet mogelijk om het menu iets te versimpelen? Alles behalve eenvoudig om een opgenomen programma simpel aan te zetten en daarna te stoppen en soepel naar tv kijken te gaan. Eerst naar menu, dan opnames, dan weer oke ( de optie verwijderen/verwijder meerdere opnames hoeft op dit moment niet een keuze te zijn volgens mij. Dan op oke drukken, dan weer een 3 keuze menu afspelen/verwijderen/instellingen. Kiezen we dus voor afspelen. Dan stoppen met kijken: eerst terug, dan de vraag of je wilt stoppen ja of nee? Anders druk ik toch niet op terug zou je denken. Maar oke, ik stop alsnog en ipv logischer terug te springen naar televisie uitzendingen wederom een keuze scherm: nogmaals de vraag verwijderen of meerdere opnames verwijderen!  Misschien dat er meer leden zich hier aan storen of een " kortere route " weten?

Hi @Andere code voor Sharp, dankjewel voor het delen van je mening en feedback, dat is natuurlijk altijd welkom! Ik loop er graag even met je doorheen.

de optie verwijderen/verwijder meerdere opnames hoeft op dit moment niet een keuze te zijn volgens mij.

Deze knoppen (de gele en de rode) zijn juist shortcuts om opnames te verwijderen, en zijn n.a.v. feedback toegevoegd. Dan hoef je niet de opname in, om opnames te verwijderen.
 

Dan op oke drukken, dan weer een 3 keuze menu afspelen/verwijderen/instellingen. Kiezen we dus voor afspelen.

Als je op een opname op de 'play'knop drukt, speelt ‘ie de opname gelijk af, en kom je niet in het volgende menu.
 

Dan stoppen met kijken: eerst terug, dan de vraag of je wilt stoppen ja of nee? Anders druk ik toch niet op terug zou je denken.

Mensen blijken wel eens per ongeluk op een knop te drukken. Maar dat verschilt natuurlijk, dus dat is een klein ingebouwd veiligheidje om niet zomaar uit je opname te liggen :)
 

Maar oke, ik stop alsnog en ipv logischer terug te springen naar televisie uitzendingen wederom een keuze scherm: nogmaals de vraag verwijderen of meerdere opnames verwijderen!

Als je niet op 'terug' drukt, maar op 'tv', dan ga je naar live tv kijken.


Hoi Alexandra,bedankt voor de reactie en ga straks eens even alle short-cuts uitproberen.