Skip to main content
Ik heb momenteel internet en TV basis met extra 100 mbit van kpn. Ik wil een extra HD ontvanger bestellen dit kan echter het pakket internet TV zit een tweede ontvanger bij en is niet veel maar goedkoper dan bij mijn huidige abonnement er een bijbestellen. Nu heb ik via mijn KPN de mogelijkheid om over te stappen alleen krijg de melding deze wijziging is niet mogelijk.



Wat te doen?
Vogens mij kan u voor 5 Euro per maand een extra bij nemen als u genoeg bandbreedte heeft 👍
Zit je nog binnen een lopend contract.
Goedemorgen @Markie2, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Ik zou graag voor je willen uitzoeken hoe het precies zit. Indien je nog een lopend contract hebt, kan je niet naar een ander abonnement / propositie. Je kan wel na 6 maanden je abonnement wijzigen. Kan het zijn dat je nog in de eerste paar maanden zit?



Zou je jouw Forum profiel kunnen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s) en een seintje geven als dat gelukt is? Dan ga ik voor je kijken wat de mogelijkheden zijn!
Beste Susan,



Gegevens toegevoegd aan mijn KPN profiel, zoals ik het zie ben ik al sinds 2015 klant dus zou zo naar een ander contact kunnen overstappen.



Ik hoor graag van je.



Grt



Mark
@Markie2 super dankjewel! Voor zover ik het zie is het geen enkel probleem om een extra HD tv-ontvanger erbij te nemen. Echter, wordt je abonnement dan wel € 5,00 duurder per maand. Je gaat namelijk € 5,00 huur betalen voor die extra tv-ontvanger.



Voordat ik dit kan en mag invoeren heb ik wel je akkoord hiervoor nodig. Dus zou je willen aangeven of ik de tv-ontvanger á € 5,00 extra per maand voor je mag aanvragen? Deze krijg je dan binnen enkele dagen geleverd.
@Markie2, ik heb geen reactie meer gehad. Kan ik je hier nog bij helpen of heb je het inmiddels op een andere manier geregeld?

Reageer