Skip to main content

Hoi,
Ik heb op dit moment een maandelijks opzegbaar abonnement Internet en TV (ik ben al zeer lang abonnementhouder bij KPN). Nu wil ik graag 2 extra HD ontvanger hebben. Deze kosten EUR 5,- per stuk, dat is geen probleem. Maar ik wil wel graag maandelijks opzegbaar blijven. Moet ik door het aanpassen van mijn abonnement een jaarcontract nemen of kan het maandelijks opzegbaar zijn?

Met vriendelijke groet,

Geo van Tintelen

Je kunt in de MijnKPN omgeving simpel een uitbreiding van die 2 ontvangers aanvragen?

Dan blijft je abonnement onaangeroerd doorlopen zoals die was, enige is die 5 euro per kastje extra op de factuur.

Dus heb je nog steeds de mogelijkheid om maandelijks op te zeggen, je kan ook na een maand weer een TV kastje opzeggen, het valt onder de Extra’s en die kunnen maandelijks aangepast worden, uitgezonderd de Fritzbox mocht je die willen, die is voor minimaal 6 maanden.


Hoi,

krijg je bij het aanvragen van een 2e HD tv-ontvanger ook een afstandsbediening erbij (lijkt me wel, maar ik kan het nergens vinden).

 


Ja hoor die zit er gewoon bij. Mocht die per ongeluk niet in de doos zitten dan roep je dat hier op het forum en dan krijg je die alsnog.  Heb je al een kabel liggen voor de ontvanger?


Ik moet alles nog bestellen, ben nu aan het inventariseren. Ik heb op de slaapkamer een devolo powerline adapter met ethernet aansluiting, dus als het goed is kan ik daar mijn tv-ontvanger op aansluiten. ik geloof dat ik er helaas geen splitter tussen kan zetten, ik gebruik die ethernet kabel nu ook af en toe voor de werkcomputer, dus dat wordt stekkertjes wisselen bij gebruik… maakt opzich niet uit..


Ik hoop dat het gaat werken. De Devolo's geven nogal eens storingen.  We zijn er op het forum niet echt van gecharmeerd. Als je al een kabel hebt vsnaf het modem dan zou ik die gebruiken eventueel aangevuld met deze https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pageCount=1&pos=2736


bedankt voor de info, ik zal de devolo eens testen met mijn huidige tv-ontvanger..  wat ik ervaar is dat de wifi van de devolo niet altijd even stabiel is, maar de ethernet kabels gaan best goed