Skip to main content

Hallo KPN,

Mijn vraag is komen er nog nieuwe HD zenders bij, zoals de zenders VOX, RTL ||,Super RTL van het Duitse Paket.

 

m.vr.gr.

Harrie Wolters

 

 

Vox? bedoel je Fox.

Deze zijn toch al in HD?

Alleen het HD lampje brand niet meer sinds de update “nieuwe menu” 

Aanpassingen komen meestal begin juli. 


Hallo Joop,

Ik bedoel de Duitse zenders VOX,RTL 2,Super RTL die in het Duitse pakket zitten.

Groetjes van Harrie ook zeer tevreden klant van KPN. 


Hallo Joop,

Ik bedoel de Duitse zenders VOX,RTL 2,Super RTL die in het Duitse pakket zitten.

Groetjes van Harrie ook zeer tevreden klant van KPN. 

 

Helemaal duidelijk Sittard.

Ik heb dit pakket niet, maar hoop voor jou en anderen dat ook die zenders snel in HD zijn.

Liefst ook in HD glas (hopelijk komen er snel meer HD glas kanalen). 


Welkom op het forum! We bekijken jaarlijks de invulling van de zenderpakketten. Vaak hangt de doorgifte van de beeldkwaliteit samen met de aanlevering van het bronmateriaal van de zender. Ik kan je helaas niet aangeven of daar op korte termijn verandering in zal komen. Bedankt voor  je feedback en post gerust nog even een bericht als we iets voor je kunnen doen!


Hallo @Sittard ,

De Duitse zenders VOX, RTL2 en Super RTL zijn op de satelliet ook alleen maar gratis te bekijken in SD-kwaliteit. Wil je deze zenders via de satelliet bekijken in HD, dan heb je een aanvullend abonnement nodig op een commercieel pakket van 89,95 per jaar : 

https://www.cardwriter.nl/abonnementen/hd/

Daardoor zal het voor KPN ook vrij kostbaar worden om deze zenders in HD te mogen doorgeven. Dus de keuze die KPN maakt heeft vast ook met de kosten te maken.