Skip to main content

Na het wijzigen van een extra optie in het pakket, is in het nieuwe overzicht (en dus ook op de factuur) de korting voor een 2e HP ontvanger vervallen. Graag ontvang ik een nieuw overzicht waar deze 2e korting wel weer staat verwerkt en een factuur waarin dit bedrag weer verrekend is.

Groet

MiKi

 

 

Wat bedoelt u met een HP ontvanger? Wat is dat voor apparaat?


HP TV ontvanger.


HP TV ontvanger.

KPN heeft geen tv ontvangers van het merk "HP". Of iets van "HP" in de type aanduiding ofzo. Dus ik begrijp nog steeds niet wat u met "HP" bedoelt. 

Bent u oud Telfort klant? 


Ik noem het liever, voormalig Telfort klant. :wink:   inderdaad. 


Welkom bij ons op het forum @MiKi13. Ik denk dat je een HD tv-ontvanger bedoelt, HP ontvangers hebben we inderdaad niet zoals Nick al zei. Ook bij Telfort waren het HD ontvangers, dat is niet gewijzigd met de overgang naar KPN. Wat voor wijziging heb je precies gedaan in het pakket? Als je bijvoorbeeld van een TFT (oud-Telfort) abonnement bent overgestapt naar een KPN Hussel abonnement kan het zijn dat het een abonnement is met andere voorwaarden (en dus kortingen). Zou je dat kunnen toelichten en daarnaast je forumprofiel volledig invullen? Met je gegevens en de antwoorden kan ik met je meekijken.


Beste Jasper,  

Dank voor je reactie. Wij hebben een TFT internet en interactieve TV, met 2x HD tv-ontvanger en 2x korting op TV ontvanger. 

10-01-201 hebben we het extra "Ziggo sport totaal pakket " stopgezet. 

Het nieuwe kostenoverzicht d.d 10-01-2021 gaat nu uit van 1x korting op TV ontvanger. M.i. is dat niet juist.

Graag zie ik de korting weer voor 2 tv ontvangers terug. en de teveel door jullie in rekening gebrachte kosten retour.

Groet 

Mirjam


Zou je dan je forumprofiel nog kunnen invullen @MiKi13? Zonder je gegevens kan ik het abonnement niet voor je bekijken. Als je de gegevens niet online wilt delen is het ook mogelijk om te bellen met 0800-0402, dan kan een collega via die weg meekijken.