Skip to main content

ik wil op de slaapkamer een TV maar het is bijna onmogelijk om kabels naar de router of kastje van de Tv te krijgen, kan je met een extra kastje waar wel een stroompunt is alle zenders, netflix etc mee bekijken

Hallo @Ajax 1960, afgaande op wat u schrijft hebt u waarschijnlijk geen TV +? Deze nieuwste ontvanger van KPN heeft wifi, en dan hebt u geen gedoe met kabels e.d. Bij twee ontvangers krijgt u het opnamepakket er gratis bij. Tweede ontvanger kost dan 5 euro p.m. 

Even bellen met KPN voor ander abonnement.

Als alternatief kunt u ook nog een Chromecast met GoogleTV overwegen, deze kost plm. 40 euro (op Marktplaats nog wel goedkoper).

Hierop de KPN iTV app downloaden, en u hebt zonder kabels tv boven/slaapkamer. TV moet wel een HDMI-poort hebben uiteraard.


Zelf heb ik de Nokia streamingbox 8000 aangeschaft hiervoor. Die kan via wifi. 

Ook mogelijk en lagere prijs de nieuwste chromecast HD of 4k met Google-TV en afstandsbediening. 

Iets drastischer is naar het nieuwe abonnement met TV+. Die kunnen via wifi. 


Of met behulp van powerline adapter.


Of met behulp van powerline adapter.

Ja, gebruik ik op de zolder ook, werkt bij mij ook goed, maar ik hoor daar wisselende geluiden over, schijnt wel een beetje van je elektrische installatie af te hangen.


Zoals je ziet zijn er meerdere opties @Ajax 1960 


Als je een smart tv heb en je kan de functies gebruiken zonder utp zou ik voor tv kijken gewoon de app gebruiken.

Werk het niet goed gebruik je een WIFI versterker (mesh acces point bv)